hjæp til retning i billede

• Hey...

Jeg sidder lige på arbejdet og har ikke PS her, så ville høre om der var en der hjemme som kunne hjælpe...

Jeg skal ha lavet det her billede om tilstørrelse 381x241

Men Peugeot mærker må gerne rykkes hen så det passer fint i siderne, og man må gerne tag noget af toppen og bunden... så billede kommer til at se pænt og rigtigt ud.

hvis der er nogle der kan/gider hjælpe, ville jeg blive glad :)

billede: http://primeupload.com/file/85385/DSC01246-go.jpg.html

• Skal man følge den aspect ratio du vil have, så mister du altså ret meget i bredden.. Billedet er ikke særlig højt, men meget bredt.

For at give dig en idé om sammenhængen i de mål du giver: http://www.fumle.com/happy/hmm.jpg
    Det er lavet ud fra at det skal passe med forholdet 381x241 - så kan du forestille dig hvordan det ser ud hvis du vil have mere af den øverste del af facaden med.

Originally posted by Happy^
    Skal man følge den aspect ratio du vil have, så mister du altså ret meget i bredden.. Billedet er ikke særlig højt, men meget bredt.

For at give dig en idé om sammenhængen i de mål du giver: http://www.fumle.com/happy/hmm.jpg
    Det er lavet ud fra at det skal passe med forholdet 381x241 - så kan du forestille dig hvordan det ser ud hvis du vil have mere af den øverste del af facaden med.

kan man ikke baregøre billede mindre? så man får de 3 biler med der i midten?

:(

Originally posted by Angelus

kan man ikke baregøre billede mindre? så man får de 3 biler med der i midten?

:(

Det nytter egentlig ikke.

Tager man Crop Tool, som Happy har gjort, så vil beskæringen se ud som på hans forslag.

Det er lige meget om du bare går ind og laver billedet mindre først.

Tager du hele facaden med kan du få ca. 2 biler med. Uden facaden ca. 1 bil. (som jeg umiddelbart ser det).

• ajj sådan noget pis.. så man kan ikke rigtig gøre noget så det kommer til at se ordenlig ud?

ajj sådan noget pis.. så man kan ikke rigtig gøre noget så det kommer til at se ordenlig ud?

Du kan fotomanipulere "PEUGEOT" skiltet til at sidde længere henne af den blå bjælke, men det virker sku lige lidt i overkanten.

zepto 6224w \ 14.1''
    c2d 1.66ghz \ 8600m gt

dfi lanparty 915p-t12 ut \ intel p4 3.0ghz
    geil value 2*512 mb pc3200 [2,5-4-4-8]
    leadtek 6600GT pci-e \ seagate 120gb
    chieftec 410w \ lg flatron l1915s 19'' tft

http://www.kidsmythology.com

Originally posted by MvK

Du kan fotomanipulere "PEUGEOT" skiltet til at sidde længere henne af den blå bjælke, men det virker sku lige lidt i overkanten.

det var nu også det jeg ville ha gjort... jeg kunne bare ikke gøre det på arbejdet.. også det jeg mente da jeg skrev den her tråd nede på arbejde.. kunne bare ikke lige gøre det i paint hehe...

det var nu også det jeg ville ha gjort... jeg kunne bare ikke gøre det på arbejdet.. også det jeg mente da jeg skrev den her tråd nede på arbejde.. kunne bare ikke lige gøre det i paint hehe...

Kan bare ikke se hvad det skulle hjælpe, eftersom at du stadig kun får et par biler med på billedet - så det kan vel være ligemeget om du klipper skiltet ud sammen med to biler i venstre side, eller fra midten?

• Meningen er jo endelig også kun at de 3 farvede biler skulle være med... det andet er endelig ligemeget...

altså 207CC - 207 - 107 og så Peugeot mærket... man måtte godt slette Per Sørnsen... da vi har fået ny ejer..

Originally posted by Macimuz
    I stedet skulle du tage et nyt billede, som gjorde det hele MEGET nemmere.

Ingen grund til at manipulere et billede, når det bare kræver et nyt skud.

det gør jeg også :)

det var bare fordi de kan ikke komme til serveren de næste 3 uger... så de spurgte om jeg kunne lave noget idag... men tager bare et nyt billede som gør det nemmer for mig :)