Hey!
Har et lille problem i MS Word..
Jeg har 10 siders tekst, men sidetallene skal starte fra side 4, hvordan gør jeg det?
Hey!
Har et lille problem i MS Word..
Jeg har 10 siders tekst, men sidetallene skal starte fra side 4, hvordan gør jeg det?
Indsæt sidenummer
box kommer frem vælg format
Nederst i næste box der så kommer op kan du sætte start side
QuoteOriginally posted by _WHAT_
Indsæt sidenummer
box kommer frem vælg format
Nederst i næste box der så kommer op kan du sætte start side
Ja, det ved jeg, men den starter jo ikke på side 4, som side 1?
Nå du har de andre sider inde også men vil bare ikke have side nummer på dem.
Troede bare du skulle have den første side til at være side 4.
det kan jeg sgu ikke lige huske i hovedet, men om ikke andet så kopiere de første sider over i et andet dokument og lad det du har der starte fra side 4.
Tror ærgeligtalt ikke det er muligt.
De fleste bøger starter jo heller ikke med første tekstside som værende side 1.
Du skal bare lave et sektionsskifte, og så sætte den til ikke at være sammenkædet med forrige.
Jeg har hørt fra rasmusvn, at Office 2007 kan dette.. Er der nogen der kan bekræfte det?
QuoteOriginally posted by ayu
Du skal bare lave et sektionsskifte, og så sætte den til ikke at være sammenkædet med forrige.
Ikke forstået! Forklar forklar!
Jeg VED man kan! Jeg har gjort det før for lang tid siden, men det er bare forsvundet nu Verdamt!
På din side 3, indsætter du et sektions skift på næste side. Dernæst går du i sidefoden på side 4. Her fjerner du sammenkædningen med forrige. Så indsætter du sidetal. Nu skulle der gerne stå "Side 4", derfor går du ind i "Formattering af sidetal", og her sætter du hak i begynd med 1.
Jeg mener ikke det kan lade sig gør at få til at stå side "1 af 6", hvis din egentlige tekst er 6 sider lang, den vil blive ved med at tælle de forreste sider med.
Den mere "nødløsnings" metoden er at oprette 3 blanke sider før din side 4. Så skulle den være der
QuoteOriginally posted by RAC
Den mere "nødløsnings" metoden er at oprette 3 blanke sider før din side 4. Så skulle den være der
Hvordan skulle det komme til at virke?
Når du kører med automatiske sidetal i sidefoden, hjælper dit forslag da på ingen måde...