Hvorfor bliver sådan en side ikke lukket?

  • i skal lige huske på at Anti Pirat gruppen kun leder efter danske pirater :D


    og for hver gang sådan en side bliver lukket kommer der to nye .. der er intet at gøre .. det i hele taget burde de fra start af have gjort det mere spændende at købe tingene originalt .. jeg har da stadig problemer med at købe et album hvis det ikke lever op til mine forventninger .. dog har jeg den holdning at fede film skal ses i biffen :)

  • Quote

    Originally posted by Disc0ne
    http://www.sharereactor.dk/ hehe sjovt det lige sker nu


    heh - shit mand, så ER den sq nede...spooky 8o
    (måske var det pga. den her tråd???) :)
    når man snakker om solen så skinner den... ;)


    men jeg tror nu heller aldrig de får styr på alle de sider med ulovligt indhold, der er SÅ mange og der skal nok laves en del arbejde...jeg tror ik bare man kan lukke en side ned, sådan uden videre...


    der er nok en hel del ting der skal udføres i og med en side skal lukkes, de skal sikkert også have advarsler først og jeg ved ik hvad...

  • Quote

    Originally posted by PLauGe
    i skal lige huske på at Anti Pirat gruppen kun leder efter danske pirater :D


    og for hver gang sådan en side bliver lukket kommer der to nye .. der er intet at gøre .. det i hele taget burde de fra start af have gjort det mere spændende at købe tingene originalt .. jeg har da stadig problemer med at købe et album hvis det ikke lever op til mine forventninger .. dog har jeg den holdning at fede film skal ses i biffen :)


    Utroligt som jeg løber ind i folk med samme mening som mig. Er det godt ?(?(
    Konen og jeg sad og så De To Tårne på DVD i går aftes, og jeg var sgu lidt skuffet, da jeg havde haft knægten med i biffen og se den. Der mangler sgu ligesom lidt.


    Jeg bruger ikke selv fildelingstjenester, så for min skyld kan de sgu lukke det hele. Men vi kan vel bliver enige om, at det er dejligt at kunne DL et nyt album uden at skulle slippe de der 150 gode danske kroner på det hos TP, Fona eller hvor man nu handler.