Kronprinsen skal giftes!

  • må sku nok osse tilstå det ikk rigtigt er noet der fanger min opmærksomhed :]

    __________________________________________
    AMD FX8350
    Corsair Vengeance 2x4GB DDR3
    MSI 990FXA-GD65
    MSI R9 390X 8GB
    3*27" Samsung syncmaster A350

  • kan man finde et mere ligegyldigt emne?? personligt er jeg pi**e ligeglad... han er jo et menneske som os andre, dejligt at han har fundet en, tillykke med det, men lad dem da forhelvede få lidt fred? hvad ville i selv sige til at blive fuglt rundt på en måde? ALT hvad i laver bliver skrevet i de der lorte slader blade!!!
    de folk der køber de blad FOR at læse om prinsen og hans kæreste (eller hvad hun nu er) skulle have en kugle i panden eller selv prøve hvordan det er at alle læser om en og at man ikke kan have noget privat liv.


    jeg vil fandme ikke have at ALLE skulle vide hvad min kæreste hedder og hvad jeg laver i min fritid! det kommer ikke ALLE ved!!


    bare min mening :D

  • OMG OMG OMG OMFG!


    Jeg glæder mig bare for sygt til at se bryllup hele dagen.. eller jeg glæder mig til min mor skal se det så hun kan lade mig game helt i fred :))


    Men ja, kongehuset skulle brændes, og derefter skulle jeg skyde dem alle sammen fra en apache helikopter med AK47.. ok, jeg tager skade af spil :rolleyes:

    MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

  • tillykke :)


    Jeg syntes nu det er meget hyggeligt med et kongehus.


    Nu siger i de er heldige jeg ved nu ikke rigtig
    jo de har da mange goder men de har altså mange pligter.

  • Quote

    Originally posted by DEVIL_DK
    tillykke :)


    Jeg syntes nu det er meget hyggeligt med et kongehus.


    Nu siger i de er heldige jeg ved nu ikke rigtig
    jo de har da mange goder men de har altså mange pligter.


    Enig!

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless