Jobsamtale

  • det var da utroligt som i gutter herinde kan blive kæphøje og bagkloge så snart i ik kan fatte nnoed sjov...


    jeg skal nok lade vær fra nu af...det er åbenbart et par triste personligheder jeg har med at gøre her... :]

  • Quote

    Originally posted by Comp-n00ben
    det var da utroligt som i gutter herinde kan blive kæphøje og bagkloge så snart i ik kan fatte nnoed sjov...


    jeg skal nok lade vær fra nu af...det er åbenbart et par triste personligheder jeg har med at gøre her... :]


    Mig der ser dobbelt eller paster du den samme provokation i flere tråde ?

  • Quote

    det var da utroligt som i gutter herinde kan blive kæphøje og bagkloge så snart i ik kan fatte nnoed sjov...


    hmm syns sku osse udfra hva jeg ku læse at du mente vedkommende var lidt af en looser over at tage den slags job, men igen som 15årig er 50kr/t sku da en go løn og sikkert et ok job tror da ikk det er værre end andre jobs.
    da jeg var på den alder havde jeg et job som fejedreng hos en lokal autorep. jeg fik 20kr/t hvilket var ca 3-5kr under min. takst. men for helvede jeg havde det sku godt så ku de sidste par kr i timen sku være ligemeget for jeg havde det som blommen i et æg :D

    __________________________________________
    AMD FX8350
    Corsair Vengeance 2x4GB DDR3
    MSI 990FXA-GD65
    MSI R9 390X 8GB
    3*27" Samsung syncmaster A350

  • Quote

    Originally posted by sehested


    hmm syns sku osse udfra hva jeg ku læse at du mente vedkommende var lidt af en looser over at tage den slags job, men igen som 15årig er 50kr/t sku da en go løn og sikkert et ok job tror da ikk det er værre end andre jobs.
    da jeg var på den alder havde jeg et job som fejedreng hos en lokal autorep. jeg fik 20kr/t hvilket var ca 3-5kr under min. takst. men for helvede jeg havde det sku godt så ku de sidste par kr i timen sku være ligemeget for jeg havde det som blommen i et æg :D


    hehe - det var jo bare gas fatter i det ik?


    jeg har selv været flaskedreng i 2 år, så det er jo på en måde DOBBELT ironisk...ik? :))

  • Quote

    Originally posted by gINCAKe
    hey spiff...


    hvor er det at du har været til jobsamtale ??


    Iteo , ligger nede ved gisselfeld/haslev

  • har da også selv været flaske dreng, har også været underbetalt med et par kr. men det er sq da ikke noget man brokker sig over hvis man har det godt, derimod hvis chefen bare var et svin som bare ville betale mindst muligt og stod og råbte af en og hele tiden var på nakken af en ville jeg nok ikke skid på de par kr. X(X(

  • Quote


    hehe - det var jo bare gas fatter i det ik?


    jeg har selv været flaskedreng i 2 år, så det er jo på en måde DOBBELT ironisk...ik? :))


    Helt ærligt, skulle du ikke overveje om det er din ironi og gas, der er noget i vejen med.


    Det er fint nok med ironi, men hvis den ikke forstås af andre end dig selv, så virker den jo direkte modsat hensigten.

    Asus P8P67 pro | Intel core i7 2600k | 2 x Gigabyte Geforce GTX 460 OC 1GB | Corsair 2 x 4GB DDR3 Vengeance
    80GB Intel X25 SSD, 2 x 320 GB Seagate 2700.7 | Coolermaster Cooldrive 4, Fan Controll
    Lian li Kabinet | Dell UltraSharp U2410, Samsung Syncmaster 226BW | Sony MDR-V700DJ Headphones
    Logitech: Internet Navigator Keys, VX mouse, Freedom 2.4 Joystick


  • Quote

    Originally posted by Comp-n00ben


    hehe - det var jo bare gas fatter i det ik?


    jeg har selv været flaskedreng i 2 år, så det er jo på en måde DOBBELT ironisk...ik? :))


    Hvad er det lige du selv laver til hverdag, siden du kan forhøje dig selv til at kigge ned på alle andre ?


    Og den der med at det var gas æder jeg sg* ikke.
    Synes seriøst det er nogle lamme indlæg du har smidt de sidste par dage :evil:

  • 'dag :)


    Håber det er gået godt - håber du skriver lidt om det hele ;)


    Og til ham der er blevet flaskedreng: Det er sgu da kanon! Tillykke med det! :)
    Jeg er selv 18 og leder som en gal efter et job - havde måske hjulpet lidt hvis man havde været flaskedreng eller noget lignende dengang :rolleyes:


    Off.