Jobsamtale

  • Skal til jobsamtale i dag , som Lagerchef/computersamler i et firma der laver totalløsninger med pc´ere / bærbare , er det bare mig eller skal man bare være en smule nervøs inden man kommer igang med selve samtalen ?? , lige så snart samtalen er i gang forsvinder al nervøsitet . håber sgu jeg får jobbet , kan godt bruge de extra monetter .


    BTW !! wish me luck

  • Quote

    Originally posted by Spaceman Spiff
    Skal til jobsamtale i dag , som Lagerchef/computersamler i et firma der laver totalløsninger med pc´ere / bærbare , er det bare mig eller skal man bare være en smule nervøs inden man kommer igang med selve samtalen ?? , lige så snart samtalen er i gang forsvinder al nervøsitet . håber sgu jeg får jobbet , kan godt bruge de extra monetter .


    BTW !! wish me luck


    Jamen held og lykke ;)

  • Quote

    Originally posted by Spaceman Spiff
    Skal til jobsamtale i dag , som Lagerchef/computersamler i et firma der laver totalløsninger med pc´ere / bærbare , er det bare mig eller skal man bare være en smule nervøs inden man kommer igang med selve samtalen ?? , lige så snart samtalen er i gang forsvinder al nervøsitet . håber sgu jeg får jobbet , kan godt bruge de extra monetter .


    BTW !! wish me luck


    Hvis man ikke er en smule nervøs, risikerer man at virke overlegen/arogant, hvilket helt sikkert ikke er nogen hjælp ved en jobsamtale.
    Et par pæne bukser, skjorte og slips kan anbefales. Og så skal du bare være dig selv (hvilket kan være svært hvis man ikke er til skjorte og slips) , og have tjek på det hele. Forbered evt. et par spørgsmål


    Held og lykke med det, og lad os lige vide hvordan det gik. Også hvis det skulle gå dårligt. Del dine erfaringer med os andre ;)
    Krydser fingre og tæer for dig :baby:

  • held og lykke... fortæl lige hvordan det går... min kusine skal også til jobsamtale i dag... så krydser fingre for jer begge!!! ;) :)

  • Prøv at spørge, om det virkelig er ComputerSamler du skal være, også derefter spørge hvor stor deres største hammer er ! ;);):))


    Ej, Held & Lykke..
    Ja, keep us in touch..


    Hvor mange monetter får du for det? time/$?

  • Samtalen gik godt hvis jeg selv skal sige det , så jeg håber sgu jeg får det , jeg vil komme til at ligge på ca. 159,-kr i timen 8o8o:P , så det ik så ringe enda .


    og ja det er som computersamler , dog mest bærbare med trådløst netværk i til firmaer og læreinstalter.

  • Quote

    Originally posted by Spaceman Spiff
    Samtalen gik godt hvis jeg selv skal sige det , så jeg håber sgu jeg får det , jeg vil komme til at ligge på ca. 159,-kr i timen 8o8o:P , så det ik så ringe enda .


    og ja det er som computersamler , dog mest bærbare med trådløst netværk i til firmaer og læreinstalter.


    Lyder jo ok !


    Var der mange der søgte stillingen ? Det er jo ikke fordi der bugner med de fede it-jobs for tiden :(


  • Hold kæft hvor er du syg og høre på X(

  • jeg håber der var rimelig meget ironi i det du sagde for hvis du mente det kommer du hurtigt til at blive det sidste led i fødekæden... :D


    Du siger han rører ved kasser som han ik ved hvad de har været igennem... Hmmm, hvor beskidt er luften du inånder ik?


    Du sidder og prædiker om dine egne holdninger... Det er ik alle der mener det samme... HVad hvis jeg sagde Allah er stor, og du var racist... så kunne du se hvor dum du lyder...

    AMD OpteronDual Core
    10x200mhz @ 10x250mhz 1,40 volt
    DFI Lanparty UT NF4 expert ---+--- 1024 mb Mushkin Redline XP4000 /2-2-2- 6 @ 3,2 volt
    Gainward 7800GTX --+-- HDA Digital X-Mystique 7.1 GOLD
    2 x Maxtor DiamondMax 10 250GB

  • sorry, hvis jeg formulerede mig i en lidt for aggressiv tone... Men jeg syntes at det var lidt synt for flaskedrengen at blive slagtet på den måde...

    AMD OpteronDual Core
    10x200mhz @ 10x250mhz 1,40 volt
    DFI Lanparty UT NF4 expert ---+--- 1024 mb Mushkin Redline XP4000 /2-2-2- 6 @ 3,2 volt
    Gainward 7800GTX --+-- HDA Digital X-Mystique 7.1 GOLD
    2 x Maxtor DiamondMax 10 250GB

  • Quote

    Originally posted by Comp-n00ben


    og det var ikke ment som slagteri, men han kan vel tåle en smule gas...


    Må da lige sige jeg er enig med Dalingo... Kunne godtnok ikke se det var ironi sådan som du skrev det, tænk lidt over hvordan du formulerer dig så det er en mulighed for at man har en chance for at fatte din pointe!


    Det er seføli fair nok med en smule gas, MEN det skal sq være på en ordentli måde, det andet skaber en alt for dårlig stemning ;)