Ps3 l.... graffik ?

  • Hej


    Har set tons vis af screenshots, og har hørt andre der har prøvet den..mildest talt er fandme skuffet over dens graffiske evner, det er måske bare mig der er krævende...ved godt den har Cell kick ass cpu og hva så, men hva faen hjælper det med et N70 baseret gfx kort som er ned clocket for ellers ville den få et hede, lidt spild af Cell cpu syntes jeg de har jo smidt en Porsche motor i en sæbekassebil...hvad syntes i ???

    Don't take life too seriously, you'll never get out of it alive.

    Rettet en gang, sidst af Phero2006 ().

  • Jeg vil helst ikke bedømme noget jeg ikke selv har prøvet, jeg har altid elsket PS for de spil der har været til den, ikke så meget for dens grafik. Hvis jeg havde råd og skulle have en konsol blev det en PS igen, elsker bare GT så meget. wrooom.

  • Grunden til at Sony har valgt at smide et 7800GT i deres PS3, tror jeg skyldes økonomiske årsager. Konsollen er pga. Blu-ray og HDMI og indbigget WIFI, en meget dyr konsol at producere, Sony taber 300 $ per maskine. Jeg synes, at Sony har prøvet at give os det indtryk, at der ikke er sparet på noget med PS3, eftersom mange PS-købere ikke helt er klar over betydningen af Gpu'en var det vel et fint sted at spare.


    No offense, men kan ikke rigtig se andre forklaringer...

    I5 760 @ 3.6 ghz
    Club3D HD 7950 13' Series @ 1100/1575 mhz
    8gb Crucial SP ram 1600 mhz
    Gigabyte GA-P55-USB3

  • Quote

    Originally posted by Sensation
    Et andet problem som jeg ser med den er at den ikke er pæn og så er den stor og klodset!! Xbox360 er virkelig stilet med sine kurver og den ser bare nice ud i hvid, PS3 er bare grim.


    Mvh Mads :T


    Det kan vi så diskutere. Har man et kulsort Samsung flat-TV, så ser de nok ok ud sammen. Men ligner PS3 ikke lidt en eller anden bordgrill, der var fremme for et par år siden?

    I5 760 @ 3.6 ghz
    Club3D HD 7950 13' Series @ 1100/1575 mhz
    8gb Crucial SP ram 1600 mhz
    Gigabyte GA-P55-USB3

  • Quote

    Originally posted by Sensation
    Et andet problem som jeg ser med den er at den ikke er pæn og så er den stor og klodset!! Xbox360 er virkelig stilet med sine kurver og den ser bare nice ud i hvid, PS3 er bare grim.


    Mvh Mads :T


    virkelig ?


    jeg har det præcis modsat jeg syntes Xbox 360 ser forfærdelig kedelig ud og billig ud mens PS3 er langt mere stillet

  • Quote

    Originally posted by Wolf_of_dk


    virkelig ?


    jeg har det præcis modsat jeg syntes Xbox 360 ser forfærdelig kedelig ud og billig ud mens PS3 er langt mere stillet


    Enig :)

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Xbox er bestemt ikke pæn i mine øjne... PS3 derimod uhada.


    Når men har ikke selv prøvet PS3'en, men spillende er overhovedt ikke udviklede til den endnu samme med Xbox360 da den udkom...


    Næste er at computeren er den "ultimative spille konsol" fx min computer smasker både Xbox og PS3 for meget... Eneste er lige blue ray drev, men der er ikke rigtig brug for det endnu og kan jo altid købe et når det bliver nødvendigt.

  • Design;


    I hele taget er PS3 og XBOX360 lige klodset i designet, derimod er Wii da så meget federe.
    Især fordi der er så meget Apple over dem.


    Ydelse;


    Ja det er typisk, Sony og andre producenter er jo god til at over diemensionere der produkter ved at lave flot grafik på deres trailers og ikke fokusere med ingame shot.
    Det er en typisk stratigi som de kører på altid , VÆR gang en ny konsol skal announceres.


    Bedst til prisen;


    Jeg skal snart ud og have en ny konsol, og det bliver en wii.
    Mit valg er faldet på Wii pga den nye styremåde og virker mest interessant ;)
    PS3 og Xbox er jo bare konsoller hvor deres grafik er optimeret, ret meget nyt er der ikke der jo ikke der.


    Og kan godt være ps3 har HD-dvd , men hvis man virkelig vil se hd dvd så kan man købe en afspiller der kan klare det meget bedre :).



    MVH Mads

  • Har altid haft PlayStation, så skulle jeg købe ny konsol, ville det helt sikkert blive PlayStation igen.. Har efterhånden prøvet Wii'en et par gange, og jo den er da meget sjov.. Lidt ligesom dengang sony kom med deres Eyetoy.. Men er sikker på at jeg ikke gider at sidde og fyre den af med det lyssværd der hele tiden..


    Synes helt sikkert at prisen er forskruet... Køber heller ikke PS3 lige med det samme, men kunne helt sikkert godt finde på det når den er faldet.. Om grafikken er bedst på PS3 eller xbox vil jeg lade andre bedømme.. Wii'en falder lidt ved siden af hvad grafik angår, der er PS3 og xbox helt sikkert stærkere...


    Så tror jeg holder mig til min gode gamle PS2, når det endelig skal være... Så får den max med GT4, Tekken 5 og MGS ;)


    Men tror nu ikke at i kan sammenligne et geforce 7800 til PC og det der sidder i PS3.. Den er jo bygget op noget anderledes end vores "normale" pc'er...


    Lidt er der da sket fra PS2 til PS3:
    http://www.gadgetell.com/2006/…-graphics-on-nba-live-07/

    i7 2600k, Asus P8Z77-V, 16GB Corsair Vengeance, 120GB OCZ Agility4, GTX560+Antec 620 kühler, AX750.
    iPhone 5, iPad 4.

    Rettet 2 gange, sidst af xdream ().

  • Shoikaw -


    PS3 har Blu-Ray og ikke HD DVD.


    Faktisk er PS3'ens blu-ray testvinder, hvor både Samsung og Panasonic havde en kandidat med, til den dobbelte pris af PS3. Så som Blu-ray afspiller er PS3 virkelig god.


    Link: Her

    I5 760 @ 3.6 ghz
    Club3D HD 7950 13' Series @ 1100/1575 mhz
    8gb Crucial SP ram 1600 mhz
    Gigabyte GA-P55-USB3


  • Okay ;)


    - Men lige meget med det, de sku tager og finde ud af hvad for et format der bliver fast.