Forslag til Tweak.dk

• Forslag til Tweak.dk

Jeg er træt af at tråde bliver lukket uden man får et ord indført. Som oftest er det fordi en eller anden fyre en masse lort af som ingen steder høre hjemme.

Derfor har jeg et forslag til en regel.

Alle tråde holdes åbne, og hvis en tråd absolut skal lukkes - så skal ansvaret for lukningen placeres et sted og straffen skal være 1 uges ban.

Måske vil vi se mange bans, men folk lære det nok en dag.

Fortsat god aften.

I må gerne give jeres mening om forslaget, men hold diskutionen på et sagligt niveau.

• Jeg kan huske mange tråde som har været så latterlige, at de 5 minutter det tog at lukke dem var for lang tid! Vi har moderators her på forummet som godt kan se gennem fingre med nogle ting, hvis det er populært (selvom jeg alrig forstod hvorfor den seje PIRATER vs NINJA blev lukket!!!!!!!..

:) Så nej.. Ikke en så god idé.. Men jeg mener også ejeren af tråden der bliver lukket burde blive informeret..

• Personligt synes jeg ikke der skal indføres nye regler, det har vi vores crew til... men forslage er jo velkomne.
    De gør et godt stykke arbejde og det skal de blive ved med. Det er også det som gøre tweak til noget unikt.

Prøv at se på andre forummer og læg mærke til hvor gal den er...

De har flere mods end brugere bare for at holde styr på tingene...

• Jeg syntes at ALLE skulle bannes 1 uge. Hvis vi ikke allerede har gjort noget galt, så vil vi før eller siden gøre det. Syntes derfor at Tweak-folkene skal komme det hele lidt i forkøbet og bannet samtlige brugere én uge. Så kan vi sgu lære det :))

btw Arla DO suck :))

Originally posted by GrillRotten
    Jeg syntes at ALLE skulle bannes 1 uge. Hvis vi ikke allerede har gjort noget galt, så vil vi før eller siden gøre det. Syntes derfor at Tweak-folkene skal komme det hele lidt i forkøbet og bannet samtlige brugere én uge. Så kan vi sgu lære det :))

Jeg synes vi skal sige to uger nu vi er i gang. :P

• Synes det er et fremragende forslag...

Det irreterer mig, hver eneste gang man laver en tråd som er til gene for en mod, bliver tråden lukket uden man kan få et ord indført. Enten fordi de ikke kan eller ikke gider argumentere for deres holdninger og synspunkter til et relevant emne..

Kan godt forstå lukninger, hvis det er en fuldstændig latterlig tråd, med posthunts osv.

Synes specielt der er en mod, der har tendens at lukke enormet mange tråde og tilføje en sidste moralsk konklusion - som man så ikke kan give respons på...

Jeg syntes at ALLE skulle bannes 1 uge. Hvis vi ikke allerede har gjort noget galt, så vil vi før eller siden gøre det. Syntes derfor at Tweak-folkene skal komme det hele lidt i forkøbet og bannet samtlige brugere én uge. Så kan vi sgu lære det :))

Hov hov...jeg har aldrig gjort noget galt og vil aldrig gøre noget galt! Men for pokker det bliver en kedelig uge når jeg er herinde alene :crazyeyes:

Desuden er Arla godt! :drink: (det må være kakaomælk)

- Anders

---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

Rettet en gang, sidst af dna ().

• Hehe, jeg kan altså lige så godt sige det som det er Hulefanden: Det forslag bliver IKKE aktuelt. ;)

Hvis du føler at det er træls når du ikke når at få et ord indført i en tråd der lukkes, så er det altså bare ærgeligt. Hvis det er noget der var virkelig vigtigt for folk at læse, så kan du evt. tage kontakt med en moderator eller admin, og så vil vi tage stilling til sagen. Hvis det var noget det var vigtigt for trådstarteren og/eller enkelte andre personer, kan du jo passende sende dem en PM eller e-mail.

Haha, pas nu på hvad du siger. :))

God søndag til alle. :cheers:

• syntes også at dette forslag er lige for langt ude... jeg kan da sige, jeg er blevet banet en uge, eller var det en månede.. men det var ivertifald træsl... og jeg gør da ikke de ting mere, men stadig, at ban en firdu han siger sin mening, normalt styre mods det her helt fint syntes jeg... hvis det er noget folk ikke må skrive...

f.eks. ulovligheder, sviner andre til og sådan noget.. så sletter de indlæget og skriver hvorfor, hvis de så gør det igen, så får de en advarsel osv... det syntes sq er helt iorden...

• Synes nu egentlig at mods gør det de skal. At der så kan være nogle tvivlsomme lukninger i ny og næ, op i røven med det. Somregel bliver tråde jo ikke bare lukket uden grund.

Jeg tror når man overordnet set ser på hvor mange tråde de lukker, er jeg da ikke i tvivl om at langt størstedelen af tweak.dk's brugere er enig med 99% af dem.

• Skriver i team forumet at tråde skal lukkes med en reference til forum reglerne, og at en grund skal angives.

Således kan man også se hvem der har lukket tråden.

Alt andet omtalt i denne tråd ser jeg lidt som nonsens.