QuoteOriginally posted by celfa
Jeg har vidst det siden Torsdag, hvis nogen havde hentydet eller spurgt efter ham havde jeg svaret
Tillykke, men det ændrer jo ikke på noget.
QuoteOriginally posted by celfa
Jeg har vidst det siden Torsdag, hvis nogen havde hentydet eller spurgt efter ham havde jeg svaret
Tillykke, men det ændrer jo ikke på noget.
Tja vi har haft vores uenigheder Bent, men du skal da have et alt held i fremtiden fra mig
Øh, kan man få nogle eksempler på hvad der har været grund til ban?
Bare sådan generelt forklaret.
Må indrømme jeg ikke lige kan se hvad der har været ban-grund, og jeg synes da at en mere detaljeret begrundelse ville være på sin plads.
QuoteOriginally posted by Azjo
Øh, kan man få nogle eksempler på hvad der har været grund til ban?
Bare sådan generelt forklaret.
Må indrømme jeg ikke lige kan se hvad der har været ban-grund, og jeg synes da at en mere detaljeret begrundelse ville være på sin plads.
Gentagne diskussioner, tendenser til generelt at, om ikke køre en hetz mod folk, så have MEGET kort lunte over for visse folk herinde og nærmest virke til at have en vilje til at misforstå hvad der bliver skrevet og tolke det som personlige angreb, hvilket har ødelagt indtil flere tråde..
Det er såmænd nok det eneste - hvilket så har medført en del andre regelbrud mht hvad man kan og må sige i mine øjne.
Jeg forstår ikke at folk er så overraskede, overhovedet.
Men at det er en markant karakter der forsvinder fra tweak er der ingen tvivl om. Og jeg håber da oprigtigt at modsene forstår at holde folk lidt i ørerne når nu han ikke gør det (hvilket han vel har gjort, på godt og ondt), så det ikke ryger direkte ned på børnehaveniveau.
Edit: og forøvrigt, hvis du læser tråden, Bent, vil jeg da hilse dig god vind - du ender jo nok med at finde dig et andet sted at være, hvis ikke dine dage og nætter ellers skal blive alt for lange
lukket af Thomas Axel