• Jeg så lige i debatten herinde, at andre havde problemer med getmore.dk
    Jeg har prøvet at handle med dem 2 gange, begge gange endte jeg med at måtte annullere mine ordre, fordi varerne aldrig kom. De blev ved med at sige, at de var forsinkede via mail. De tog aldrig telefonen, de svarede sjældent på mails. Men når man henvendte sig for at få pengene retur, var der DYB tavshed.
    Har andre oplevet lignende?
    Bruger i f.eks. edbpriser.dk vil jeg da opfordre jeg til at afgive en stemme omkring dette firmas opførsel, så andre kan blive advaret.

• den slags "service" skal man self. holde sig fra, dog har jeg købt af getmore for lang tid siden uden problemer.

jeg vil gerne vide om du nogensinde har fået dine penge igen... ellers er der et klart lovbrud der. Ifølge købeloven skal de give pengene tilbage efter anulleret ordre.

og ved DYB tavshed, mener du så at de lagde på? en anden ting kan være at de bare lægger telefonfrøret væk eller slukker for mikrofonen for at du skal lægge på. Hvis de gøre det, er det et klart tegn på svindel.

jeg vil dog ikke håbe at denne shop går samme vej som chippen.dk der i sin tid var en ok netbutik, hvor jeg har fået fat på flere blæsere og kølere (CPU køleren fra min htpc var købt der)

Desuden, hvis der er andre herinde der er blevet "kasseret" af dem, ville det være en god ide at stå sammen og melde jeres problemer til politiet.

held og lykke :D

CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

• Er de ikke blevet fjernet fra edbpriser?

Lian Li V2000B - HX1000W
    DFI DK X58 - 920 - ATI 5870
    6GB OCZ PC12800 CL7 - 2*Samsung 2443BW - Samsung 240HD
    Seagate ES.2 32mb 250GB - 2*WD160GB RE SATA2 - 1 TB USB - 1TB Lan
    måske en MD20 til salg

• Imo så har getmore verdens ringest service.

Forstår slet slet ikke det firma kan have et E-mærke :|

De tager ALDRIG deres telefon og når de endelig svarer på mail så er det sådan et standard svar om at de ikke svarer på bla bla bla pga de laver priser?

WTF er det for et firma..

Dette er set ud fra mine øjn som forbruger!

Det kan godt være de har lave priser men imo så sys jeg godt nok ikke de 2-5 kr de måske er billigere end andre steder er værd at offer frem for den SKOD service man får hos dem.

Intel i5 760 @ 3.8 GHZ
    Asus P7P55E-LX
    8GB Kingston DDR3
    Asus HD 5850 1GB GDDR5
    Intel X25-V 40 SSD OS system
    4xWD 120GB Sata in Raid 0
    All powered by Corsair 600W
    Samsung SyncMaster 2493HM

• Jeg vil også fraråde handel med getmore. Har godt nok selv købt der 2 gange, men når der er noget galt med tingene så er der ingen svar fra Getmore. Tror det er 1½ år siden jeg skrev til dem at min router var i stykker og stadig ingen svar :crazyeyes:
    Er dog heldig at jeg har kunnet kontakte producenterne direkte og få de defekte ting erstattet/repareret. :9xo

• Enig .. har selv lige købt en 22" skærm hos dem, og den var defekt ved modtagelsen.
    Efter 3 dage og MANGE mails fik jeg så endelig besked hvem jeg skulle lave en rma til, det er så snart 3 uger siden, og min skærm kommer tilbage nu på mandag .. så service .. hmm, don't think so

Originally posted by Wolf_of_dk
    Det her nummer plejer de at svare på 35 37 94 88 ;)

Gjorde de desværre ikke dengang jeg havde problemer. Ringede og skrev i et par uger, men med ingen held. Det er altså bare ikke i orden sådan noget :pokey:

EDIT: Vil så lige sige at det jo bare er mine erfaringer med dem, kan jo være de bare synes min email og telefonnummer så dumt ud, så de ikke gad svare. :P

Originally posted by Frankovic

Gjorde de desværre ikke dengang jeg havde problemer. Ringede og skrev i et par uger, men med ingen held. Det er altså bare ikke i orden sådan noget :pokey:

EDIT: Vil så lige sige at det jo bare er mine erfaringer med dem, kan jo være de bare synes min email og telefonnummer så dumt ud, så de ikke gad svare. :P

så prøv disse

36 72 87 28
    36 90 83 00