#9 Billederne | Fart

• | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

• Shiver
    Ved godt det er en ting der har med fart at gøre men i mine øjne skulle billedet udstråle fart. Det syntes jeg ikke dit gør og nok derfor jeg ikke er så tosset med det.

Bentzin
    Jamen ok billeder giver da indtryk af fart. Det er dog for underbelyst til at være helt godt hvilket er synd. Op med isoen næste gang :)

Carsten_DK
    Ideen er god og det viser fart. Ting du kunne forbedre, manuel fokus for at få din anden hånd skarp også det med baggrunden det er altid svært :)

MvK
    Uuhh jeg ville ønske du virkelig havde taget billedet sådan. Det der bliver lidt for meget redigering i mine øjne. Det er nærmest en fotokollage og du har skabt billedet i ps bagefter og ikke i optagelsen. Ellers ok og god toning.

Ikke så mange med i denne uge desværre håber på flere i næste :)

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |

• Skal Bentzins billede ikke vuderes WHAT ? :))

Ellers gode billeder, bare trist der ikke er så mange.

Bundkort: MSI P35-NEO-F, Intel P35, LGA775
    CPU: Intel Core 2 Duo E6550, BOX, LGA775
    Grafikkort: ASUS Radeon HD 5830 1GB GDDR5
    Harddisk: Seagate 7200.10 160GB, 8MB

• Egentligt meget de samme ting jeg ville vadde i som WHAT :P

Shiver Syntes ikke det viser fart "live". Blitzen er eksponeret forkert(jeg ved ikke om du har mulighed for at ændre den?) Men ellers en god vinkel hvis man en dag skulle tage et billede af en basketball kurv. Hvis en bold havde været ved at ramme i kurven eller en var igang med at dunke kunne det have været rigtigt fedt. :D

Carsten_DK Det er et fint billede. Baggrunden skulle have været ren, du skulle have brugt manuel fokus for at gøre den hånd skarp som ikke skære. Du kunne også have lagt kameraet oven på en bog så det kom lidt højere op, bare sådan man ikke kan se selve kanten af spækkebrættet. :)

Bentzin Meget svært sted at tage billeder undder de omstændigheder der var der, flot du turde gå der ud :P Men som du selv har sagt før havde du ikke tid til at redigere alt for meget mht. indstillinger. Jeg savner lidt skarphed på "publikum". En lidt anderledes komposition ville også gøre underværker. Men ja du kan jo ikke lige frem løbe midt ud på vejen og stå og skyde løs. Ellers spændende motiv :)

_WHAT_ Cool billede:) Syntes dog at der er nogle steder hvor der er blevet for hvidt/udbrændt.

MvK Billedet havde været super fedt, hvis det ikke var så meget redigeret. Lækkert lys, komposition osv. :9xo

Intel i5-4690K @ 4,7ghz
    Coolmaster EVO212
    ASUS Z97-A
    Crucial Ballistix Sport 2x4GB
    Crucial MX100 240GB SSD
    Gigabyte 970 G1 4GB
    Fractal Design Arc Midi R2

Originally posted by Carsten_DK
    Takker for kritikken.
    Hvordan gør jeg med manuel fokus. Jeg skal jo bruge to hænder for at bruge det. Lidt vanskeligt, når mine hænder også er motivet?? Måske med fokus-lås, men det vil jo kun blive cirka så, eller hvad???

Jamen du gør bare det at du ligger noget andet der hvor du vil have hånden. Fokuserer på det flytter det og placerer din hånd der også tager du billedet og vupti så er den klaret :)

Originally posted by _WHAT_

Sprang det rimelig hurtigt over da han nok ikke læser hvad jeg skriver alligevel.

Har han droppet tweak.dk?

Intel i5-4690K @ 4,7ghz
    Coolmaster EVO212
    ASUS Z97-A
    Crucial Ballistix Sport 2x4GB
    Crucial MX100 240GB SSD
    Gigabyte 970 G1 4GB
    Fractal Design Arc Midi R2

Originally posted by celfa

Har han droppet tweak.dk?

Hvis du lige kigger igen så har jeg skrevet kommentar til billedet nu.

Vi kan jo også godt lære noget af kommentarer til andres billeder :))