mystiske banners

  • ved ikk helt hvad der sker for jer... men jeg ka se en banner med "få din første prinsesse bog + cd og en smart taske for kun 19 kr"... juuuhuuu lige noget der passer vildt meget ind i et computer forum... ikk at jeg har noget imod det, for det hele gir jo penge... men jeg tror næppe på at der er mange der trykker på det banner...

    Hvorfor bliver jeg aldrig spurgt, når jeg kender svaret, og altid, når jeg ikke gør?


    The Good thing about pain, is that it lets you know you ain't dead yet!

  • Hehe.... Ja, jeg vil da heller ikke tro der er mange der trykker på netop den banner...


    Men hva'.. Hvis tweak.dk har fået lidt penge bare for at have banneret, så er det vel også ok.. :)

  • Jeg synes selv det banner er lidt sjovt. Vores banner har vi via advertising.com, der bestemmer hvilke banner der bliver vist på hvilke sider.


    Men nej - jeg tror heller ikke der er ret mange der klikker på det for at få en prinsesse bog *GG*

  • Quote

    Originally posted by PLauGe
    nogle gange er der lidt underlige bannere på forskellige sites .. det her er nok det sejest


    lol :D

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    Originally posted by Ostehaps
    ved ikk helt hvad der sker for jer... men jeg ka se en banner med "få din første prinsesse bog + cd og en smart taske for kun 19 kr"... juuuhuuu lige noget der passer vildt meget ind i et computer forum... ikk at jeg har noget imod det, for det hele gir jo penge... men jeg tror næppe på at der er mange der trykker på det banner...


    Jeg er da sikker på at Ostehaps selv har trykket på det banner , han har jo 100% sikkert ikke kunne stå for den store fristelse som prinsessebogen er for ham ;):P:)):P;)

  • Er jeg den eneste her inde der er gift og har små børn ?(?(?(
    Sådan en Prinsessebog ville være guf for de små.
    Jeg er sgu da medlem i Disneyklubben, Hugo´s et eller andet og får da jævnligt nogle børne-DVD.
    Er der noget galt i det ?(?(
    I min alder må man altså prioritere lidt: Kone, unger og så kommer det sidste barn - spanden, skuret, PC´en eller hvad den nu bliver kaldt i dag :)):))