Hey.. har ladet mig fortælle at her på søndag bliver der indspillet scener til den nye tales of the past på Dunemaul serveren og man har brug for nogle "statister" de kan bruge nogle i alle lvl's.. Ved ikke helt hvad tid det er .. men kommer med mere info når jeg ved noget
Tales of the past!
-
-
Jeg er fresh!
Nogle der ved hvilke codec den skal afspilles med btw. Kan ikke få den til at virke på min pc.
-
Originally posted by -Sandman-
Jeg er fresh!Nogle der ved hvilke codec den skal afspilles med btw. Kan ikke få den til at virke på min pc.
Uha.. har jeg ikke styr på.. Men kan du ikke bare afspille den med VLC? Den plejer at køre alt
-
VLC ?
-
Rigtig godt program, behøver ingen eksterne Codecs og afspiller næsten ALT!
-
VLC ?Bare søg VLC player på google
mener jeg du kan finde det der
-
Aah. ja http://www.videolan.org/vlc/ der sandman
Det er VLC!
-
Nice!
-
Nice!Programmet? eller kom du med i optagelsen? Kunne ikke selv være med da jeg ikke var hjemme søndag : /
-
Begge dele, Men synes han bruger temmelig meget som allerede er i spillet, Ashbringer, Arthas osv. Kunne godt lide at han havde lavet noget selv.
-
Begge dele, Men synes han bruger temmelig meget som allerede er i spillet, Ashbringer, Arthas osv. Kunne godt lide at han havde lavet noget selv.Tjah. rigtigt nok.. Hvad skulle i? er nysgerrig !
Fik i noget af plottet at vide?
-
Tales of the Past III er ude!
Mega fed!
-
Oprindeligt indlæg af Carstoned
Tales of the Past III er ude!Mega fed!
Enig, han gør ret godt brug af de characterer som allerede eksisterer i spillet, især Rexxar. Arthas er jeg lidt splittet over. Men som altid formår han skabe god stemning med gode filmsekvenser med dertilhørende musik! Den er nice!