Ungdomshuset

  • Jeg kan se at jeg ikke var den eneste herfra, som var på Nørrebro i
    går (Bentzin).


    Tog en stor serie i går. Hvis der er nogle som har interesse kan den ses her:


    http://picasaweb.google.dk/habildsk/Ungdomshuset


    Alle billeder er (næsten) ubehandlet, og dokumenter en dag, som startede rimeligt fredeligt ud, med små demostrationer hvor humoren var i højsædet.


    Senere de første anholdelser og til sidst totalt kaos.


    Mange af billederne er tager som en ren reflexhandling. Så nu ved jeg da hvorfor det er godt, at kunne sit kamera med bind for øjnene.


    [Blocked Image: http://img513.imageshack.us/img513/3465/ungdomshusetdag1125je7.jpg]

    AMD 4000+ / Notura NH-U12
    Abit KN8 SLI
    XFX 7900GT / Zalman VF900
    Kingston value 2 x 1G
    Tagan TG480-U15[
    Barracuda 7200.10 250G


  • Kanon serie du har fået taget Lahnet. :9xo
    Du får virkelig vist stemningen og ka' se at vi har været derinde næsten samtidigt. 8)
    Lige et mere fra min tur derinde:


    [Blocked Image: http://img139.imageshack.us/img139/7136/img6615copydo3.jpg]

  • Superfede billeder! Du har fanget stemningen godt! I tilfælde af at du ikke har hørt rygterne, så skulle der være en demonstration i aften kl. 24 fra Skt. Hans torv, hvis du skulle få lyst til at fange flere billeder af tosserne.

    Intel Core 2 Duo E6600 @ 2,8 GHz * Asus P5N32-E/SLI, Nforce 680I * Antec Performance One P180-EU * Cellshock 2048MB Kit DDR2-800 CL4 * MSI 5770 HAWK * Corsair HX620W *
    1 x WD Raptor 150GB * 2 x WD HD 1500 GB, SATAII * Corsair Hydro Series H50 * Logitech Ultra-X Flat * Dell 20'' 2007WFP * Logitech Z-2300

  • Quote

    Originally posted by The_Dude
    Superfede billeder! Du har fanget stemningen godt! I tilfælde af at du ikke har hørt rygterne, så skulle der være en demonstration i aften kl. 24 fra Skt. Hans torv, hvis du skulle få lyst til at fange flere billeder af tosserne.


    Kanon at i kan lidt billederne.

    Med hensyn til i aften startes der i Folkets park og som du skriver så er det senere kl.24 på St. Hans Plads.


    Mon ikke huset vil blive forsøgt taget tilbage.

    AMD 4000+ / Notura NH-U12
    Abit KN8 SLI
    XFX 7900GT / Zalman VF900
    Kingston value 2 x 1G
    Tagan TG480-U15[
    Barracuda 7200.10 250G

  • Quote

    Originally posted by Lahnet


    Kanon at i kan lidt billederne.

    Med hensyn til i aften startes der i Folkets park og som du skriver så er det senere kl.24 på St. Hans Plads.


    Mon ikke huset vil blive forsøgt taget tilbage.


    Jo, det tror jeg - i hvert fald hvis man skal tro de sms'er der eftersigende skulle være i omløb! Håber på at du har tid og overskud (og ikke mindst nerver) til at være på pletten?

    Intel Core 2 Duo E6600 @ 2,8 GHz * Asus P5N32-E/SLI, Nforce 680I * Antec Performance One P180-EU * Cellshock 2048MB Kit DDR2-800 CL4 * MSI 5770 HAWK * Corsair HX620W *
    1 x WD Raptor 150GB * 2 x WD HD 1500 GB, SATAII * Corsair Hydro Series H50 * Logitech Ultra-X Flat * Dell 20'' 2007WFP * Logitech Z-2300

  • Quote

    Originally posted by Raller
    Fede billeder!! havde slet ikke set at min skole havde fået lavet det fede kiste optog!!


    Nice nice!


    Nice billeder


    OT: det skal du ikke være stolt af

  • Hvilke skoler laver dog demonstrationer med kister 8o ?


    Men generalt gode billeder, nogle billeder er der en del pixeleret. Muligvis du har brugt for høj iso. Men det er jo svært at undgå høj iso når der er så lidt lys. Cool nok du tør gå der ud :D

    Intel i5-4690K @ 4,7ghz
    Coolmaster EVO212
    ASUS Z97-A
    Crucial Ballistix Sport 2x4GB
    Crucial MX100 240GB SSD
    Gigabyte 970 G1 4GB
    Fractal Design Arc Midi R2

  • Quote

    Originally posted by celfa
    Hvilke skoler laver dog demonstrationer med kister 8o ?


    Men generalt gode billeder, nogle billeder er der en del pixeleret. Muligvis du har brugt for høj iso. Men det er jo svært at undgå høj iso når der er så lidt lys. Cool nok du tør gå der ud :D


    Du har helt ret i at der er meget støj på menge af dem. Den fleste taget om aftenen er taget med ISO 1600. Men nu er der skrevet et lysstærkt objektiv på ønskelisten :D


    Jeg tror jeg vil undlade at kommentere på de politiske indlæg, der køre en anden tråd til det.
    Men jeg vil da gerne lige nævne, at når der udover ballademagerne er så mange almindelige mennesker på gaden er grunden, at huset har fungeret i over 25 år dvs. vi er mange som har rigtig gode oplevelser med 69.
    Lidt fattigt af København og et trist endeligt for Ungdomshuset.

    AMD 4000+ / Notura NH-U12
    Abit KN8 SLI
    XFX 7900GT / Zalman VF900
    Kingston value 2 x 1G
    Tagan TG480-U15[
    Barracuda 7200.10 250G