Logitech diNovo Edge

• Logitech diNovo Edge
    Når folk skal ud og opgradere computer, er det første folk tænker ofte at de skal ud og have ny CPU grafikkort ram, eller måske bundkort. Mange tænker ikke over at inden for mus og tastatur sker der også nye fremskridt og ikke kun indefor gaming, hvor der kræves hurtigere og hurtigere og mere fintfølsomt udstyr. Logitech har med lanceringen af diNovo Edge vist at også folk der ønsker noget extra ordinnært kan få ny teknologi hjem i stuen og tilmed i et super produkt.

[Blocked Image: http://www.tweak.dk/uploads/test1059a.jpg_.jpg] [Blocked Image: http://www.tweak.dk/uploads/test1059b.jpg] [Blocked Image: http://www.tweak.dk/uploads/test1059c.jpg]

Klik her for at læse mere..

• Jeg har haft dette tastatur i ca. 1 månede nu og kan kun være helt enig i at space tastens lyd er lidt uheldig..

Men bortset fra det så er det et helt igennem gennemtænkt design, feature valg og skrive egenskaber dette tastatur har!!

Som du også er inde på så savner man altså sin numpad engang imellem..
    Hvis Logitech dog bare ville lave en løs en som tilbehør til dem der ville have det - i samme design som tastaturet her (den nuværende DiNovo pad ligner jo bestemt ikke..)

• Det er også ting som manglende numpad og prisen, som afholder mig fra dette tastatur.

Det ser hammerlækkert ud, men synes bare det er pokkers mange penge at smide efter et tastatur, som ikke engang har et numpad.

• Jeg kan kun være uenig, i det med Numpad.. Det er KUN fordi at i har gjort det til en vane at have en.. Med mindre selvfølgelig i laver meget regnskaber osv på en store lommeregner med printer, så er det en fair undskyldning. ;) Det andet er bare whine.

Jeg var da også lidt betænktsom.. Men jeg tænkte "hva fanden, jeg laver administrativt arbejde på en bærbar med et tastatur på samme størrelse, så what the heck." Så måske er det bare derfor..

Og hvad er der nu galt med Space-tasten? Den lyder da fin.. Jeg synes da godt nok, at Delete tasten er værre!

Men det er jo bare min mening om dét tastatur, som jeg også selv har haft en måneds tid.. ;)

Originally posted by Weidemann
    Jeg kan kun være uenig, i det med Numpad.. Med mindre selvfølgelig i laver meget regnskaber osv på en store lommeregner med printer, så er det en fair undskyldning. ;) Det andet er bare whine.

-you pointed it right on, derfor savner jeg min numpad, sidder og laver mange regneark..

Originally posted by dB1

-you pointed it right on, derfor savner jeg min numpad, sidder og laver mange regneark..

Også selvom, at man ikke roder så ofte med regneark (mest det private budget), så er det bare nemmere at taste en række tal via numpad. På den anden side, er det måske noget, som man kan vænne sig til.

Derimod syntes jeg godt, at man kunne have lavet et numpad som et slags accessory.

Originally posted by dB1

Så er det helt klart også fair nok, og så undrer jeg mig ikke over hvorfor man brokker sig lidt over det mangler. Bortset fra, at det skulle man nok have tænkt på inden man købte det. :p

Men heldigvis kan man da få et ekstra USB et, som man kan have liggende ved siden af, hvis det endelig er. :)

Originally posted by Macimuz

Også selvom, at man ikke roder så ofte med regneark (mest det private budget), så er det bare nemmere at taste en række tal via numpad. På den anden side, er det måske noget, som man kan vænne sig til.

Derimod syntes jeg godt, at man kunne have lavet et numpad som et slags accessory.

Tjaa det er klart.. Men det er netop en vanesag. Sådan er det bare. :)

Og du kan da også godt få en ekstra USB numpad.. Trust har i hvert fald lavet en, jeg mindes at have set én fra Trust på EDB Priser.

• Har også haft mit i cirka en måned. Bruger det hver dag, og er utrolig glad for det. Har iøvrigt stadig ikke haft det i laderen siden jeg fik det. Troede at det var min spacetast der var noget i vejen med, men er åbenbart generelt. Desværre, for den har en irriterende lyd når den aktiveres. Men min deleteknap er lydløs !

En lille ting: Skulle forleden ind i bios for at rette lidt. Trykkede på delete som jeg plejer, men intet skete. Tastaturet virker ikke i opstart ! For at komme ind i bios, måtte jeg finde mit gamle tastatur frem !

Savner ikke en numpad, så hos mig er det ikke en mangel.

Totalt, dyrt, og lækkert tastatur. :9xo

Originally posted by FIDDOO
    Har også haft mit i cirka en måned. Bruger det hver dag, og er utrolig glad for det. Har iøvrigt stadig ikke haft det i laderen siden jeg fik det. Troede at det var min spacetast der var noget i vejen med, men er åbenbart generelt. Desværre, for den har en irriterende lyd når den aktiveres. Men min deleteknap er lydløs !

En lille ting: Skulle forleden ind i bios for at rette lidt. Trykkede på delete som jeg plejer, men intet skete. Tastaturet virker ikke i opstart ! For at komme ind i bios, måtte jeg finde mit gamle tastatur frem !
    Savner ikke en numpad, så hos mig er det ikke en mangel.

Totalt, dyrt, og lækkert tastatur. :9xo

Det er nok noget du skal rette i din bios.. for jeg har ikke det problem. :crazyeyes: