Tiden på tweak ?

  • Jeg har lagt mærke til at det tidspunkt man står til at have postet et eller andet, ligger 10-15 minutter før tiden i virkeligheden.


    Er der en forklaring på det?


    (og nej det er ikke mit ur der går forkert)

  • Er blevet diskutere før mange gange.. Men ja tiden er altid bagud på tweak.

    Intel i5-4690K @ 4,7ghz
    Coolmaster EVO212
    ASUS Z97-A
    Crucial Ballistix Sport 2x4GB
    Crucial MX100 240GB SSD
    Gigabyte 970 G1 4GB
    Fractal Design Arc Midi R2

  • Henvendte mig for en uges tid siden til Martin ang. tiden. Han sagde han ville rykke for det, tilsyneladende ikke lige det der bliver prioriteret højest.


    Tiden er for mig lidt ligegyldig, derimod syns jeg det er ærgeligt at søgefunktionen ikke virker, da det bevirker en frygtelig masse post om nøjagtigt de samme ting, og så er det brandsvært at finte gamle posts med "goodies" i. :D

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

  • Quote

    Originally posted by ayu
    Henvendte mig for en uges tid siden til Martin ang. tiden. Han sagde han ville rykke for det, tilsyneladende ikke lige det der bliver prioriteret højest.


    Tiden er for mig lidt ligegyldig, derimod syns jeg det er ærgeligt at søgefunktionen ikke virker, da det bevirker en frygtelig masse post om nøjagtigt de samme ting, og så er det brandsvært at finte gamle posts med "goodies" i. :D


    Hvis det er EDF der skal rette det, så skal vi bare vente til skudår, så burde tiden passe - sikkert også langt hurtigere end at få dem til det ;)

  • Quote

    Originally posted by ayu
    Henvendte mig for en uges tid siden til Martin ang. tiden. Han sagde han ville rykke for det, tilsyneladende ikke lige det der bliver prioriteret højest.


    Tiden er for mig lidt ligegyldig, derimod syns jeg det er ærgeligt at søgefunktionen ikke virker, da det bevirker en frygtelig masse post om nøjagtigt de samme ting, og så er det brandsvært at finte gamle posts med "goodies" i. :D


    Har rykket for det igen.


    Men det har ikke rigtig noget med søgefunktionen at gøre - det er selve programmeringen af forumet.

  • sæt Stephen Hawking på sagen - han vil sikkert sige at internettet er ved at blive opslugt af en kvantesingularitet, der giver et vist tidsdifferentiale :D

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200