problemer igen...kan ikke logge ind på brugerkonto.. please hjælp mig!!!

• :evil: :evil: *slettet* :evil: :evil:.. nu er der problemer med min splinter nye hp dv6561eu igen igen igen igen igen. Jeg havde ellers fået alt til at virke men nu kan jeg ikke logge ind på min brugerkonto ????

når jeg starter den op kommer jeg ind på startbilledet hvor man kan vælge brugerkonto: der er min egen og min mands. Jeg kan sagtens logge ind på min mands, men når jeg logger ind på min egen brugerkonto, er der bare mit baggrundsbillede og intet andet. lige meget hvad jeg gør sker der ingenting og jeg kan kun komme ud derfra igen ned at trykke på windowsknappen+L. Hvad pokker kan der være galt og hvad kan jeg gøre... jeg er ved at blive vanvittig ;(og håber virkelig at der er nogen af jer skrapsakker der kan hjælpe en pcspasser som mig...please.

ps: jeg bruger windows XP

På forhånd tak for hjælpen :clap:

• både min mands og min konto står som administrator.

Jeg ville nu gerne vide hvad problemet består i..... hvis det nu skulle ske en anden gang. Det er bare så træls med en splinter ny pc der gør knuder konstant :-(

• Selvom du har problemer med din pc, som volder besvær og irritation, gælder Tweaks regler for brug af forummet stadig. Og det indebærer bl.a. at man ikke bander og svovler.

Jeg har derfor redigeret lidt i starten af din tråd, hvor der stod et par mindre heldige gloser. ;)

• 8o hold da op !!! må man ikke skrive det ???? Min frustration var rettet mod en pc... var ikke klar over at det var et kristent forum jeg have logget ind på... hmm er det ikke at overreagere a tiny bit ???

nå men tak for svarene i andre :-) jeg vil lige kigge lidt på det. Jeg er dælme bange for at alle mine ting forsvinder hvis jeg sletter min brugerkonto. Er der nogen der ved, om det er helt sikkert, at mine ting ikke forsvinder hvis jeg sletter kontoen ???

:clap:

• Jeg har lige lavet en ny account, smidt et dokument ind i Dokumenter.

Og derefter slettet accounten, den spørger så om man vil bevare filerne, og at de vil blive smidt på skrivebordet.

På Skrivebordet lå nu en mappe med navnet Google (navnet på accounten jeg lavede), der i lå Dokumenter, og inde i lå mit Dokument som jeg havde lavet.

Så ja, de mappen Dokumenter bliver i hvert fald gemt :)