Program til at gemme hjemmesider offline

  • Jeg skal til skriftlig eksamen i fysik, og i den henseende vil jeg gerne gemme to hjemmesider på min computer, i stedet for at have et ton notater med...


    Kender i et program, som kan hente ALT fra en side og alt undermateriale. Altså fra eks. http://www.formel.dk/fysik.htm og ALT dertil hørende... Behøver ikke alt fra formel.dk, men alt under linket.


    Kan det gøres, og hvad hedder programmet til det?

  • Lækkert, mange tak... kender du også tilfældigvis et godt fysik program, som kan regne de fleste opgaver?


    Går efter så meget alternativ hjælp, som der overhovedet kan fåes for at bestå den eksamen :)

  • Evt. bare kopiere alle siderne? Tryk vis kode og kopier hele koden sæt den ind i et notesblok dokument og gem det som .htm Det kan du gøre med alle siderne.

    Intel i5-4690K @ 4,7ghz
    Coolmaster EVO212
    ASUS Z97-A
    Crucial Ballistix Sport 2x4GB
    Crucial MX100 240GB SSD
    Gigabyte 970 G1 4GB
    Fractal Design Arc Midi R2

  • Quote

    Originally posted by celfa
    Evt. bare kopiere alle siderne? Tryk vis kode og kopier hele koden sæt den ind i et notesblok dokument og gem det som .htm Det kan du gøre med alle siderne.


    Det kan jeg da ja, men med 1500 sider bliver det sku lige trægt i sidste ende...

  • Quote

    Originally posted by SotD


    Det kan jeg da ja, men med 1500 sider bliver det sku lige trægt i sidste ende...


    Der er da max. 25 sider inde under det link du linker til.. Ville da tage max. 30 min.

    Intel i5-4690K @ 4,7ghz
    Coolmaster EVO212
    ASUS Z97-A
    Crucial Ballistix Sport 2x4GB
    Crucial MX100 240GB SSD
    Gigabyte 970 G1 4GB
    Fractal Design Arc Midi R2

  • Quote

    Originally posted by celfa


    Der er da max. 25 sider inde under det link du linker til.. Ville da tage max. 30 min.


    Ja, men nu står der også eksempelvis før linket ;) - Jeg har 4 forskellige fysik sites, som jeg gerne vil gemme, derfor jeg spørger efter program til det, for ellers havde jeg da bare gemt dem manuelt, som du siger...


    Men det proxy halløj, er der ikke en, som vil skrive punkt for punkt hvordan jeg tjekker det, har ikke styr på noget, som helst med internet...