WOW crasher!!

• hmm har samme problem af og til, og prøvet omformatering osv..

Fejlen hos mig ligger hos mine UI´s, men sker kun af og til en hjælper som regel med en genstart.

Men..

Hvad gør det repair program ? Ja ved godt hvad det betyder.... :boxing:

Asus P5K
    Intel Core 2 Duo E8500
    4GB Corsair XMS2 DDR-6400
    Inno 3D 8800GT 512MB
    1x WD 500GB SATA
    2x Seagate 200GB ATA
    Creative Soundblaster X-Fi
    Chill Innovation 520W A4
    Acer 22" TFT Widescreen
    --------------------------------------------------------

• Jeg har selv haft samme problem og jeg fortsatte bare med at spille så en dag stoppede det og har ikke haft det siden. Det kom i en periode hvor det skete en gang hver 2. time ca men er jo som sagt stoppet nu.

• jeg har kørt repair programmet uden hjælp.
    jeg prøver at installere det igen, og ser om det virker. skal nok lige gi besked om det hjælper

er der en måde at beholde opdateringerne på??

- det tager mega-lang tid at hente dem hvergang.

Originally posted by tryllerylle
    jeg har kørt repair programmet uden hjælp.
    jeg prøver at installere det igen, og ser om det virker. skal nok lige gi besked om det hjælper

er der en måde at beholde opdateringerne på??

- det tager mega-lang tid at hente dem hvergang.

nogen der ved det?

• hmm jeg kan huske at error 132 kom meget på private servers hvis man stod i et forkert område som lige havde loaded forkert. tror du måske du kan låne en vens computer og så lige hearthe hjem i sikkerhed og så måske prøve igen? hvis fejlen kommer med det samme er det nok installationen som er fucked..

du kan også prøve at slette wtf og wdb mapperne og prøve at starte spillet igen.

• jeg har nu prøvet at installere det igen, og det crasher stadig.

I dag prøvede jeg at installere det igen, og 2 sekunder efter jeg satte cd1 i maskinen fik jeg blå skærm med besked om at mit hardware var ustabilt (i kender meddelsen)

jeg genstartede - trykkede "denne computer" klikkede på wow-ikonet på mit cd-rom-drev - og fik samme blå skærm.

nu tror jeg det er cd'erne der er noget galt med

Spørgsmål:

kan jeg låne et spil af en kammeraqt og installere det på min pc, og bruge mig egen kode osv?

• Ja det kan du sagtens gøre

• hmm ville være rart hvis vi kunne se hele erro reporten :P fik også selv såen nogen fejl men læste efter og så der var min texture file der var corrupt af en mærkelig grund så slettede den og brugte repair toll spillet virkede perfect efter :>