Vudering af 2 billeder

• Hejsa alle,

Var ude igen i dag for at leje lidt med mit S2 IS. :)

Vil i vudere de nedenståene billeder. ? til evt. forbedringer.

Lukker 1/80
    f/4
    ISO 100
    Det krævede meget tålmodighed, for at få dette billede.

Billede rettet

[Blocked Image: http://img120.imageshack.us/img120/4024/ny010ja3.jpg]

----------------------------------------------------------------------------------------

Lukker 1/200
    f/4
    ISO 100

[Blocked Image: http://img68.imageshack.us/img68/5017/billedetv2lo8.jpg]

Vh Henrik

• Kan rigtig godt lide billede 1!

Det er rigtig skarpt - Det eneste der irriterer øjet lidt, er den plet på asfalten oppe i højre hjørne!

2'ern virker lidt kedeligt, men ok billede!

E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

Originally posted by Tarantula
    Kan rigtig godt lide billede 1!

Det er rigtig skarpt - Det eneste der irriterer øjet lidt, er den plet på asfalten oppe i højre hjørne!

2'ern virker lidt kedeligt, men ok billede!

Ok takker, havde ikke lige selv lagt mærke til den lidt lysere plet. :rolleyes: :)

• Rigtig gode billeder som viser at man kan få rigtig gode resultater uden et dslr.

I billede er der den lyse plet men den kan du hurtigt klare i photoshop.

Brystet af fuglen brænder lidt ud men det er minimalt men desværre lige en mikro smule for meget til det er mega super :)
    Det er dog heller ikke nemt med hvid fugl på sort/grå baggrund.

2'eren lidt samme problem med den brænder en lillebitte smule ud i det hvide. Ellers flotte billeder helt sikkert.

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

• Flotte billeder Henrik :)

Endnu et bevis på at det ikke er kameraet der afgør om man får gode billeder eller ej. Men fotografen ;)

Men pelsen er en smule udbrændt. Du burde lige ordne den lyse asfalt i photoshop.

Intel i5-4690K @ 4,7ghz
    Coolmaster EVO212
    ASUS Z97-A
    Crucial Ballistix Sport 2x4GB
    Crucial MX100 240GB SSD
    Gigabyte 970 G1 4GB
    Fractal Design Arc Midi R2

• Billederne du har rettet WHAT ser såmen ok ud, men lidt for unaturligt til mig. ;)
    Du må gerne fjerne billederne, da jeg synes det gør tråden lidt uoverskuglig.

Der til jeg er nået med hensyn til at tage billeder, kan jeg bla. takke dig for WHAT, jeg har været super glad for din hjælp. :9xo

Originally posted by |Henrik|
    Billederne du har rettet WHAT ser såmen ok ud, men lidt for unaturligt til mig. ;)
    Du må gerne fjerne billederne, da jeg synes det gør tråden lidt uoverskuglig.

Der til jeg er nået med hensyn til at tage billeder, kan jeg bla. takke dig for WHAT, jeg har været super glad for din hjælp. :9xo

Jamen er da glad for at kunne hjælpe :)

Jeg har fjernet billederne nu, syntes nu ikke de var så uvirkelige eneste jeg gjorde var at hæve kontrast og rette farver til :) Kan dog også virke voldsomt :)

Dejligt at se billeder fra dig og godt at se at du for brugt dit udstyr.

En god ting at huske ved portrætter af dyr er at skyde i deres øjenhøjde. Det er ikke altid nemt og man bliver nogen gange beskidt men giver mere kraftfuldt billede.

• Jep, ved godt det med øjenhøjden, men baggrunden var ikke så pæn så jeg valgte den lidt højere højde. :)

Jeg har dog ikke nogle probs med at tage sådanne lave billeder, da der jo er vippe skærm på mit kamera, så pladret bukser er jeg fri for. :clap:

Jep, ved godt det med øjenhøjden, men baggrunden var ikke så pæn så jeg valgte den lidt højere højde. :)

Jeg har dog ikke nogle probs med at tage sådanne lave billeder, da der jo er vippe skærm på mit kamera, så pladret bukser er jeg fri for. :clap:

Den savner jeg lidt - på en måde. De er noget irriterende, at skulle kigge ud igennem det lille "søgervindue", når man som jeg, også har briller på.
    Savner også det, at man kan ta' billeder uden folk rigtig lægger mærke til det, når man har den der vippe-skærm. :rolleyes:

Men fede billeder Henrik - nice ones ! :9xo

Originally posted by Bentzin

Den savner jeg lidt - på en måde. De er noget irriterende, at skulle kigge ud igennem det lille "søgervindue", når man som jeg, også har briller på.
    Savner også det, at man kan ta' billeder uden folk rigtig lægger mærke til det, når man har den der vippe-skærm. :rolleyes:

Køb en ny søger der passer med dit syn Bent. Har altid sådan en liggende i min taske hvis jeg nu skulle glemme at putte kontaktlinser i :crazyeyes:

Intel i5-4690K @ 4,7ghz
    Coolmaster EVO212
    ASUS Z97-A
    Crucial Ballistix Sport 2x4GB
    Crucial MX100 240GB SSD
    Gigabyte 970 G1 4GB
    Fractal Design Arc Midi R2

Originally posted by Bentzin

Takker ;)

Jamen det har jeg da en hurtig løsning på :D, du sender mig bare dit 400D så sender jeg mit S2IS til dig. :clap:

Takker ;)

Jamen det har jeg da en hurtig løsning på :D, du sender mig bare dit 400D så sender jeg mit S2IS til dig. :clap:

Det var da en glimrende ide :T