Learner:
Opret en profil på mit forum og skriv et indlæg så ska jeg fortælle dig din ip
Learner:
QuoteOriginally posted by cla
Learner:
det er der jo ik det svære i.. he he
QuoteOriginally posted by learner
det er der jo ik det svære i.. he he
Nej men det er vel den hurtigste måde at få din ip på? , altså så længe man ikke kan hacke
Tag dig sammen Learner, hehe Jeg hacker sgu ikke og vil aldrig gøre det
Hvis du endelig vil sikre dig imod indbrud på din computer igennem telnet, så skal du gå ind i Tjenester og slå det fra.
Skriv services.msc /s i kør, bladre ned til Telnet og dobbeltklik på den, tryk på stop hvis den kører, under starttype vælger du deaktiveret og trykker OK.
Telnet får du 100000000% aldrig brug for alligevel, så der sker ikke noget ved at deaktivere den, tværtimod.
QuoteOriginally posted by Bastard
Tag dig sammen Learner, hehe Jeg hacker sgu ikke og vil aldrig gøre det![]()
Hvis du endelig vil sikre dig imod indbrud på din computer igennem telnet, så skal du gå ind i Tjenester og slå det fra.
Skriv services.msc /s i kør, bladre ned til Telnet og dobbeltklik på den, tryk på stop hvis den kører, under starttype vælger du deaktiveret og trykker OK.
Telnet får du 100000000% aldrig brug for alligevel, så der sker ikke noget ved at deaktivere den, tværtimod.
Hvis du sidder med en alm router kan du jo også bare sørge for at lukke telnet adgang på ydersiden af din router, så du kun kan accesse den fra indersiden.
Info => Vi snakker port 23
QuoteOriginally posted by Aerial
Hvis du sidder med en alm router kan du jo også bare sørge for at lukke telnet adgang på ydersiden af din router, så du kun kan accesse den fra indersiden.
Info => Vi snakker port 23
Bob Bob... Hvis du lukker for indgående på port 23, så ville du også have et lille problem med at bruge den udgående for dataerne kommer jo tilbage til port 23...
Seriøst Learner, jeg har skam ikke selv - personligt imod at du laver sådan nogle threads her.. men hvor svært kan det være, at finde et Cracker/hacker Forum?
QuoteOriginally posted by Noobie
Seriøst Learner, jeg har skam ikke selv - personligt imod at du laver sådan nogle threads her.. men hvor svært kan det være, at finde et Cracker/hacker Forum?
he he ved jeg sku ik.. men du må MEGET gerne sende en PM til mig med et link på et godt forum..
he he ved jeg sku ik.. men du må MEGET gerne sende en PM til mig med et link på et godt forum..
Tjek din PM...
QuoteOriginally posted by GrillRotten
Tjek din PM...
heyyy takker grille.. Betyder det så at vi er goe venner igen
heyyy takker grille..Betyder det så at vi er goe venner igen
np. yes yes...
http://www.hacker.1go.dk min hjemmeside
QuoteOriginally posted by neo
http://www.hacker.1go.dk min hjemmeside
he he.. ja den er sikkert også fin nok, jeg har også en bruger derinde.. meeeen jeg syntes ikke der kommer så mange svar..
nej for jeg er jo lige kommety hjem fra tjekkiet og så havde jeg forbud mod at bruge computerene på efterskolen så det er lidt svært at svare ik;) men der burde gerne kommet gang i lortet nu
QuoteOriginally posted by neo
nej for jeg er jo lige kommety hjem fra tjekkiet og så havde jeg forbud mod at bruge computerene på efterskolen så det er lidt svært at svare ik;) men der burde gerne kommet gang i lortet nu
he he okai.. det var vist noget med at du havde fået forbud mod at bruge computerne pga. hacking ik?? he he
jeps så min konto på efterskolen er spærret VRALLLLLLLLLLLL (lige nu bruger jeg en andens en fordi at min er stadigvæk spærret)