K: Canon EOS 350D (m. EF-S objektiv 18-55 mm)

• Hej alle sammen

Jeg har overvejet at købe Canon EOS 350D (m. EF-S objektiv 18-55 mm) - er dette et godt køb eller kommer efterfølgeren snart da dette kamera allerede har 2 år på bagen??

Jeg har læst mange reviews og det ser ud til det er det bedste kamera man kan få til de penge hvis man gerne vil have Spejl-pentaprisme og mulighed for opgradering med tiden.

reviews jeg har læst:

http://www.digitalfotoonline.dk/show.asp?ID=525&side=1
    http://www.dpreview.com/reviews/canoneos350d/

og så lige et billede af selve kameraet:

[Blocked Image: http://www.dpreview.com/reviews/CanonEOS350D/Images/allroundview-001.jpg]

Hvad vil i anbefale, jeg har set dette kamera via edbpriser til 5113 kr med 1 gb 150 speed flashcard incl. forsendelse (jeg er total amatør g vil gerne prøve at komme med på fotovognen og tage gode billeder med lidt øvelse - kan man ikke det med dette kamera)

Jeg vil tage billeder af kæresten, hverdagsbilleder i skov osv., og evt. billeder til fester og familiefester

Hjælp mig please

CPU: Q6600 @ 3ghz - Bundkort: Asus P5K Premium/ WiFi-AP Black Pearl Edition
    RAM: 4 GB Corsair XMS2 (4-4-4-12) HD: 2 x 320 WD (raid 1) GFX: 8800GTS 640
    OS: Vista 64 bit - Skærm: Samsung 204B - Keyboard: Logitech Dinovo
    Mus: Logitech MX1000 Laser - Højttalere: Altec Lansing

• Efterfølgeren er kommet for noget tid siden og heder 400D og er faktisk værd at kigge på istedet.

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

Originally posted by _WHAT_
    Efterfølgeren er kommet for noget tid siden og heder 400D og er faktisk værd at kigge på istedet.

Søger lige på det og læser om det, ved første øjekast kan jeg se det koster 1000 kr mere og har en bedre pixel, ellers andre ting som jeg lige kan have i mente når jeg læser et review.

Rettet en gang, sidst af Night_Hawk ().

Originally posted by Night_Hawk