V: Samsung 931BF

  • ello :D


    Jeg sidder her med en Samsung 931BF-monitor som jeg ikke har brug for. Det var i tidernes morgen egentlig en 930BF, men blev under RMA opgraderet til en 31'er - der var fejl på både analoge/digitale porte i skærmen. (930'eren har haft samme fejl før - for et år siden).


    Men fint nok, 2 ms bedre responstid klager jeg da ikke over ;)


    Den originale faktura, som stadig gælder, er dateret 17.11.2005 og skærmen er købt (mere eller mindre direkte) hos SMG. Der er tilsluttet Onsite service fra Infocare, og jeg modtog den tidligere i dag. Såvidt jeg kan bedømme er det en helt ny skærm og ikke bare en repareret model - der sidder alverdens klistermærker med features og yadda yadda, det plejer der ikke.


    Nogen bud på hva jeg ka tillade mig at ta for den?


    /t0m :9xo

  • Quote

    Originally posted by Dancer
    Vil da godt smide 1000.-pp efter den




    Dancer


    Det er hermed noteret, Dancer - fragt kan blive forholdsvist billigt, da jeg til tider er dernede af (forældre og familie i Sønderborg) ;)


    Andre med en vurdering?

  • Quote

    Originally posted by vet1
    Hej
    Jeg bor i København og hvis jeg kan hente i aften inden klokken 1930 vil jeg give 1200 kr.
    vh Jesn


    Det kan du ikke - tråden er mest for at høre vurderingsforslag og får lov at køre et par dage, før jeg tager stilling til noget - men du er velkommen til at lægge et bud som de andre :)

  • Quote

    Originally posted by xt0m


    Det kan du ikke - tråden er mest for at høre vurderingsforslag og får lov at køre et par dage, før jeg tager stilling til noget - men du er velkommen til at lægge et bud som de andre :)


    OK Tak for svar. Det er fordi jeg skal bruge en skærm i aften. Så jeg må nok ud og handle nyt .
    Vh jens