Indlæg af vet1

    S: ATI Radeon 9800 PRO, 128 mb, agp.


    Det pixelerer fra tid til anden, ikke hele tiden. Problemet kan nogen gange afhjælpes ved at "presse" lidt fra side til side på VGA stikket.
    Hvis der er en der har lyst til at prøve lykken med lidt fejlfinding/reperation kan kortet fås billigt, måske 100kr. Det befinder sig i kbh k.


    Det er pt monteret med en lækker næsten ny ATI silence cooler. Skal den med går det samlet for 200 kr. pp.


    Der kan også kastes 1x256 mb pc 2700 ram i pakken.


    vh j

    Til orientering er det lykkedes mig at komme tilbage til Forceware 77.74 og alt virker igen i opløsning 1680 x 1050.
    Det er da bare mærkeligt at den nyeste driver ikke virker for mig. Der er trods alt tale om et velafprøvet produkt fra november 2006.

    Hej
    Jeg har endnu engang skabt mig selv et unødigt problem :crazyeyes:
    Jeg har et Geforce 6800 kort som kørte fint med den oprindelige Nvdia driver fra 2005, tror jeg det var.
    Jeg har netop opdateret til Forceware 93.71international) og slettede for inden den gamle driver. Før opdatering kunne jeg vælge 1650 x 1080 og det virkede perfekt på min nye Samsung 206 BW.
    Nu kan jeg som højeste opdatering vælge 1600 x 900 og det er ikke optimalt. Nogen forslag?
    Jeg slettede som anbefalet den gamle driver først, så jeg kan jo ikke bare vende tilbage?
    Vh Jens


    Win MCE 2005, P4 3.2, Samsung 206 BW

    Quote

    Originally posted by xt0m


    Det kan du ikke - tråden er mest for at høre vurderingsforslag og får lov at køre et par dage, før jeg tager stilling til noget - men du er velkommen til at lægge et bud som de andre :)


    OK Tak for svar. Det er fordi jeg skal bruge en skærm i aften. Så jeg må nok ud og handle nyt .
    Vh jens

    Hej
    Jeg har lige købt ny computer med Core 2 Duo processeor.
    Hvordan ser man egentlig om den kører Windows 32 bit eller 64 bit?
    Sandsynligheden tqler vel for 32 bit, men hvor kan man gå ind og se det ?
    Vh jens