Dagens billede

• Her er vejret sgu noget gråt og trist så jeg har egentlig ikke lyst til at skulle ud i det... har så heller ikke på ogen måde tid :(

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

Originally posted by _WHAT_
    Her er vejret sgu noget gråt og trist så jeg har egentlig ikke lyst til at skulle ud i det... har så heller ikke på ogen måde tid :(

Ja man skal være hurtig til at komme ud i denne tid, for det kan blive gråt på ingen tid, det bliver også gråvejr her sjælland lide senere på dagen, derfor jeg var hurtig ude her i formiddag. :D

Glæder mig helt vildt til foråret/sommeren kommer. :clap:

• jeg lægger stadig under dynen :dance: og sms'er med min dejlige kærste selvom hun er i skole...

synes ik jeg magter at stå op, måske fordi det er gråt uden for...

• Så er der bare og komme ud af dynerne puma. :D

Jeg må op KL. ca 06.00 hver dag når min datter vågner, har jeg såmen heller ik noget imod, for der er ikke noget bedre end at få så meget ud af dagen som mugligt. :D

I må meget gerne komme med ris/ros til mit billede til evt. forbedringer, da jeg jo kun er amatør/fritids fotograf. :D

Originally posted by |Henrik|
    Så er der bare og komme ud af dynerne puma. :D

Jeg må op KL. ca 06.00 hver dag når min datter vågner, har jeg såmen heller ik noget imod, for der er ikke noget bedre end at få så meget ud af dagen som mugligt. :D

I må meget gerne komme med ris/ros til mit billede til evt. forbedringer, da jeg jo kun er amatør/fritids fotograf. :D

jeg vågner så kl 5 om morgen der ska min kærste i skole så ringer jeg og vækker hende imens jeg stadig lægger i sengen og slapper af, og af og til lige går lidt rundt. sys billede er godt og lidt cute med den and :)

eneste cam jeg har et 2megapixel i min nokia 6233 (Firmware 03.70) som er lidt lorte version da den godt kan genstarte når jeg snakker men det er den ved at vende sig af med igen. kan jo være den ik er så glad for at jeg står og snakker under bruseren når den ringer når jeg bader :$

• Dæleneme et super godt billede - Henrik. :9xo

Her er det gråt i gråt. :(

Originally posted by Bentzin
    Som sagt så er det gråt i gråt her på vestegnen
    - men der kom da lige en lille "gruppe" forbi, som "livede" lidt op, med deres flotte "fligt" - el. hva' sådan noget nu hedder. 8)

[Blocked Image: http://img406.imageshack.us/img406/6664/img63321rx6.jpg]

Det er sQ også et godt billede Bentzin. :9xo

Og det gør bestemt ikke noget at baggunden er grå, da det passer rigtig godt sammen med farverne på gruppen. :D

Originally posted by |Henrik|

Det er sQ også et godt billede Bentzin. :9xo

Og det gør bestemt ikke noget at baggunden er grå, da det passer rigtig godt sammen med farverne på gruppen. :D

Det er sådan set din fortjeneste - for da jeg så dit flotte billede, snuppede jeg lige mit kamera og gik ud i køkkenet og så kom de flyvene ! Ret pudsigt !
    Det ka' være de er i familie - de kom syd fra - who knows. :crazyeyes: :$

Originally posted by Bentzin
    Og så lige et meget tidligt billede fra i dag.

Håber det er okay, at sende flere forslag på dagens billede, Henrik. Ellers fjerner jeg bare nogen.

Du er da helt vild med de måne billeder ;) syntes altid du har et måne billede du lige kan hoste op hehe

Originally posted by Angelus

Du er da helt vild med de måne billeder ;) syntes altid du har et måne billede du lige kan hoste op hehe

Ved ikke om jeg er vild med den slags billeder. Men når man, som jeg, også er vågen, når det er mørkt og "den står lige der ude".
    Ja så får den da 1 skud el. 10. :)
    Og så mange er det nu heller ikke blevet til endnu - men der kommer garanteret flere. For jeg er stadig på jagt, efter det rigtig fede månebillede ! :9xo