nogen der ved hvordan man får det monteret som på billederne jeg kan ikke få det til at binde ordentligt det løber bare rundt
Coollaboratory Liquid Pro
-
-
rens hovedet godt... og varm det lidt... eventuelt brug en finger i en plastikposse, og tryk lidt på klatten så varmen fra fingeren varmer hovdet lidt, tvær det så ud med fingeren...
-
tak det vil jeg prøve
-
Jeg lagde en tynd streg lidt på midten af CPUen, også tog jeg et barberblad og smurte det ud - det virkede gangske fint
Dog skal det lige siges at der skal bruges meget lidt -
Flyttet til Overclocking & Køling
-
synes det er lidt bedre end AS5, men det er faneme minimalt... Jeg lappede både C2D og heatsink og kontakten var god men temp faldtr sq ikke en skid snart
-
jeg synes bare ikke det er til at smøre ud det løber bare rundt i en dråbe
-
jeg synes det smøres meget let ud... det er meget tyndt
-
binder det fint ved dig hot fifty hos mig løber det som sagt rundt og gider ikke binde fast
-
hmm kontakten var ok men ikke super... kan du ikke knobbe det ind i HS
-
jeg har prøvet på både cpu og kølehoved men jeg vil prøve og varme køleren op også se om det vil binde jeg vil indrømme jeg er lidt skuffet når det er så dyrt selv zalman det flydende er 100 gange nemmere
-
Som sagt brug en meget tynd vinyl handske (ikke en af dem til opvask :T) og læg en dråbe, få den til at binde på fladen ved at køre den rundt i cirkler med brug af varmen fra din finger... derefter kan du bruge andre ting som barberblade osv til at jævne ud hvis du skulle have lyst til det