Hey
Jeg overvejer at købe et digitalkamera. Det skal bare være et lille et til lidt for sjov foto, så omkring 1000 kr. Vil så lige høre jer fotodudes om det stadig er a530, som er bedst i den kategori?
Hey
Jeg overvejer at købe et digitalkamera. Det skal bare være et lille et til lidt for sjov foto, så omkring 1000 kr. Vil så lige høre jer fotodudes om det stadig er a530, som er bedst i den kategori?
QuoteOriginally posted by Butcher
Hey
Det er nok ikke helt galt dog ligger 540 da vist nede omkring en tusse så vidt jeg husker.
Om ikke andet så kommer der om en lille måned nye kameraer hvilket betyder de nuværende nok falder, så hvis du kan vente kan det være du kan få lille smule mere for pengene...
Ja kan se at a540 koster et par hundrede mere. Hvad ekstra får man for pengene?
Jeg skulle meget gerne bruge kameraet her snart, så det vil nok ikke kunne vente. Hvilke nye ting regner man med at der vil komme?
Har læst lidt og som jeg ser det så er den eneste forskel lidt med noget flash som jeg ikke har forstand på, 0.7" ekstra skærm og lidt effekter samt 1 mpixel mere. Ikke noget jeg egentlig ville ofre 350 mere på, men kan se at der ikke er nogen der har 530 på lager. måske jeg skulle nuppe en 540 til 1500 så...
Det med flash er nu en ret god ting også selvom du ikke er bevist om det
Du bruger primært skærmen når du tager billeder så en stor god skærm er godt
Syntes bare du skal nuppe den hvis det skal være nu her. Tror ikke der er mange der for den anden hjem igen da den er ved at blive udfaset pga. de nye modeller.
QuoteDisplay MoreOriginally posted by _WHAT_
Det med flash er nu en ret god ting også selvom du ikke er bevist om det
Du bruger primært skærmen når du tager billeder så en stor god skærm er godt
Syntes bare du skal nuppe den hvis det skal være nu her. Tror ikke der er mange der for den anden hjem igen da den er ved at blive udfaset pga. de nye modeller.
Jah PRCdata skriver dog 2-3 dage. Så vidt jeg ved plejer de at være nogenlunde til at stole på. Ringer til dem i morgen og hører om den er sikker, og ellers må det jo blive a540.
Hva gør det flash der?
Hvad kommer der af nye modeller? noget i samme prislege?