World of Warcraft!


  • Ved ikke! Det var det største billede jeg kunne finde af forsiden uden at den var skrå! Sorry ;)

  • Uha det er godt, WoW er IMO noget crap, ikke fordi det ikke kunne være sjovt at prøve, men sys simpelthen folk går for meget op i det, min skoile/gym var næsten tom de første 3 timer idag, pga. folk pjækkede for at spille det crap hele natten på udgivelsesdagen af TBC.
    Og så er det jo forhelved penge malkning så det går en ting, 12.99EUR /mdr. ved kurs 7.45 det er ca. 97kr*12=1164kr om året for at spille et computerspil man allerede har betalt for. :pokey:

    E8400 @ 4.05GHz 1.2V Lapped/Lapped TRUE Black 2xP12
    HD4850 512 @ 730/1075 HR03 GT B9

  • Quote

    Originally posted by nano
    Uha det er godt, WoW er IMO noget crap, ikke fordi det ikke kunne være sjovt at prøve, men sys simpelthen folk går for meget op i det, min skoile/gym var næsten tom de første 3 timer idag, pga. folk pjækkede for at spille det crap hele natten på udgivelsesdagen af TBC.
    Og så er det jo forhelved penge malkning så det går en ting, 12.99EUR /mdr. ved kurs 7.45 det er ca. 97kr*12=1164kr om året for at spille et computerspil man allerede har betalt for. :pokey:


    Hvor meget kan man så få for 1164 kr smarte?


    Du kan f.eks. få verdens største online spil hver månede i et år.


    Det handler simpelt nok om priortering.

  • Quote

    Originally posted by nano
    Uha det er godt, WoW er IMO noget crap, ikke fordi det ikke kunne være sjovt at prøve, men sys simpelthen folk går for meget op i det, min skoile/gym var næsten tom de første 3 timer idag, pga. folk pjækkede for at spille det crap hele natten på udgivelsesdagen af TBC.
    Og så er det jo forhelved penge malkning så det går en ting, 12.99EUR /mdr. ved kurs 7.45 det er ca. 97kr*12=1164kr om året for at spille et computerspil man allerede har betalt for. :pokey:


    Haha, det må være det ringste argument jeg længe har hørt. Jeg kan ikke engang spise mig mæt en måned for det beløb.
    Hvis man syntes 1164 kroner er mere end man har råd til, over et helt år, så skal man nok bare holde sig fra wow.


    Forøvrigt kan det jo heller ikke være wow/blizzards skyld at dine kammerater pjækker fra skole. Når Carlsen pjækker for at ta på Burger King er der jo heller ikke nogen der giver burger king skylden.

  • Jeg har svært ved at se hvad en wow-tråd laver i OT - når vi har et kæmpeforum til den slags !!


    Derudover, synes jeg det er ubegribeligt, at nogle folk er så hooked, at de står i kø for at købe et skide spil. For så dagen efter at røvrende sine kammerater og sig selv, ved enten ikke at møde op eller komme for sent i skole. Jøsses for en gang egotrippere !
    Men okay, så'n er det jo desværre blevet mere og mere synligt, at egoismen florerer rundt i lille Danmark. :rolleyes:

  • hehe jeg vil sige, jeg har collectoers, men jeg står godt nok ikke i kø for noget spil nogen sinde.. jeg forudbestiller i god tid hvis det er nogetj eg gerne vil have.. og så kommer jeg stadig på arbejde osv, selvom jeg godt nok er træt men altså :D jeg er her og laver mit arbejde :)

  • Quote

    og så kommer jeg stadig på arbejde osv, selvom jeg godt nok er træt men altså jeg er her og laver mit arbejde


    Godt sagt...


    Har det på samme måde, synes WoW TBC er max sjovt (som de resterende 8 mio spillere), men jeg møder stadig op på skole/arbejde aka læreplads uanset hvad tid jeg går i seng.


    Det er 100% et spørgsmål om priotering..


    Det samme med den halve mio der siger man ikke kan have både kæreste og WoW og hvis det skole så gode karakterer.


    Igen priotering


    Spiller WoW (en del), har kæreste og top karakterer i skole.


    Til at brække sig over de folk der siger man ikke kan begge dele.


    Viljestyrke er din ven, du skal nok få dine virtuelle ting før eller siden, og guess what - du dør ikke af det selvom dine guildmates får det før dig.


    Hvad du kan gøre er at sidde tilbage og grine din røv i laser over du måske har noget der ligner et liv, ift til dem der dagligt måske går på kommunen eller andet ( måske værre ) for at få råd til at betale deres WoW og deres pasta med ketchup 25 dage om måneden...


    Jaaaaah kan godt se det fedt...


    Nuff said - og ja der er da folk der har det hele kørende og tjener fedt, forskelligt fra person til person og ikke mindst nuværende alder.


    Det der sagt med at man betaler 1164 kr på et år for at spille WoW og det så er "spildt" .. ok - tænk lidt over den her.


    1164 kr... mange penge JA !


    Ok (billig) bytur - 4-800 kr.


    gange 2-3 weekende x 12 måneder...


    You do the math makker....


    Dette er ET eksempel, der kan gives så mange andre så drop den med at du ikke går i byen, kan med garanti give andet eksempel hvis nødvendigt...


    Ahh ja - så fik jeg også luft.

    Asus P5K
    Intel Core 2 Duo E8500
    4GB Corsair XMS2 DDR-6400
    Inno 3D 8800GT 512MB
    1x WD 500GB SATA
    2x Seagate 200GB ATA
    Creative Soundblaster X-Fi
    Chill Innovation 520W A4
    Acer 22" TFT Widescreen
    --------------------------------------------------------

  • spillede lige tbc et par timer...og kan stadig ikke se hvad det fede skulle være....det er det samme som alt det andet, bortset fra at våbnene osv er endnu vildere nu....men siden alt er opgraderet så betyder det jo i sidste ende ikke en skid....


    blot endnu et tiltag for at malke folks tid...men ja det bestemmer folk selv, selv om der er mange der er direkte afhængige af lortet og ikke kan stoppe igen....

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Originally posted by Fragman
    spillede lige tbc et par timer...og kan stadig ikke se hvad det fede skulle være....det er det samme som alt det andet, bortset fra at våbnene osv er endnu vildere nu....men siden alt er opgraderet så betyder det jo i sidste ende ikke en skid....


    blot endnu et tiltag for at malke folks tid...men ja det bestemmer folk selv, selv om der er mange der er direkte afhængige af lortet og ikke kan stoppe igen....


    Du spiller selv WoW, men jeg høre kun negative ting fra dig - så stop dog med at spille?

  • Quote

    Originally posted by HuleFanden


    Du spiller selv WoW, men jeg høre kun negative ting fra dig - så stop dog med at spille?


    næh spiller fordi de fleste jeg kender (og har kendt gennem en hel del år både irl og online) spiller det her spil....det er der jeg finder hyggen om natten når mine alm irl venner desværre sover.


    p.s. uanset hvor mange kritiske ting du hører fra mig har du intet at skulle have sagt om jeg skal spille det eller ej....bare så det er klart.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.