#2 Billederne | Teknologi

• | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

• ||MorpheuS||

Ikke noget imponerende. Dvd mærket i højre hjørne virker forstyrende.

LSkov
    Har ikke så meget at sige. Motivet er lidt kedeligt.

Happy^
    Kan godt lide baggrunden på dit billede, og en god komposition.

Bentzin
    Kan fornemme du har brugt blitz. Man kan se du har brugt blitz og det passer ikke lige frem ind. Når man bruger blitz så tæt på og motivet er så skinnede kan det godt få en tendes til at se meget overbelyst ud. Tror dit billede havde været federe hvis du havde brugt et svagt lys.

Lahnet
    Fedt motiv. Ikke nogen imponerede komposition. Der er store skygger bag "mobil" telefonen, de virker meget forstyrende.

Det var sq ikke mange der deltog dennegang. Jeg valgte selv ikke at deltage pga. jeg ikke kunne finde på et fedt motiv. Gad ikke tage et billede af et bundkort o.lign.

Håber der kommer lidt mere gang i Arkitektur opgaven. Jeg ville selv gøre en indsats for at deltage :)

Intel i5-4690K @ 4,7ghz
    Coolmaster EVO212
    ASUS Z97-A
    Crucial Ballistix Sport 2x4GB
    Crucial MX100 240GB SSD
    Gigabyte 970 G1 4GB
    Fractal Design Arc Midi R2

• har et ok billede jeg tog der hjemme, men kan ikke komme på tweak, da der er nogle server problemer, men håber det virker når jeg kommer hjem, så kan jeg lige smide det op i tråden her.

Originally posted by Angelus
    har et ok billede jeg tog der hjemme, men kan ikke komme på tweak, da der er nogle server problemer, men håber det virker når jeg kommer hjem, så kan jeg lige smide det op i tråden her.

Jeg har også problemer med tweak, kan heller ikke komme på hjemmefra men på arbejde virker det... egentlig ret så træls.

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |

Originally posted by _WHAT_

Jeg har også problemer med tweak, kan heller ikke komme på hjemmefra men på arbejde virker det... egentlig ret så træls.

Theis, jeg tror også gerne Flowinlil ville deltage. Han mangler bare et kabel til sit kamera.

Intel i5-4690K @ 4,7ghz
    Coolmaster EVO212
    ASUS Z97-A
    Crucial Ballistix Sport 2x4GB
    Crucial MX100 240GB SSD
    Gigabyte 970 G1 4GB
    Fractal Design Arc Midi R2

Originally posted by celfa

Theis, jeg tror også gerne Flowinlil ville deltage. Han mangler bare et kabel til sit kamera.

Ja jeg ved det godt men tiden er jo gået og jeg ville ikke vente på ham og udsætte tråden så det gik ud over alle de andre :)

Han kan bare smide det i en post i tråden når han engang kommer så langt.

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |