.txt output

  • Jeg har prøvet lidt selv at få en IRC bot til at virke.. Men kan ikke få det til at virke .


    Jeg vil gerne have en bot der skriver teksten fra en .txt fil hver x sekunder.


    Hjælp!


    edit: Det kan også være et program for sig selv, eller noget HTML php eller noget.

  • Bruger du mIRC?
    Hele filen, en enkel linje eller en tilfældig linje?

    (\__/)Intel C2D E6320/Scythe Ninja Gigabyte 965P-DS3
    (='.'=)2x1024 Mb Corsair PC6400 GeForce 8800 320mb
    (")_(")Antec Super Lanboy 160+250Gb SATA
    Corsair 520HX Samsung SyncMaster 206bw

  • Quote

    Originally posted by SarC
    Bruger du mIRC?
    Hele filen, en enkel linje eller en tilfældig linje?


    ja mIRC og det skal være hele filen.


    Det handler om at jeg skal have et scoreboard fra et spil op på storskærm, og med serverbrowsere som f.eks. HLSW er skrifttypen meget lille, hvis det var mIRC eller en html side kunne jeg lave den efter mine behov.

  • Så har jeg lavet et script til dig, som kan hentes her http://peecee.dk/?id=22301


    Kommandoen hedder /Show_Text og har to parametre - det første angiver hvor mange minutter der skal være mellem hver visning og det andet, hvor mange sekunder der skal være mellem display af hver linje (så du ikke bliver smidt af for flooding).


    Et eksempel: "/Show_Text 10 3" vil vise filen hvert 10. minut og der vil være 3 sekunder mellem hver linje.


    Husk at rette i scriptet til den rette kanal og det rette filnavn - det er sat til #my_damn_channel og c:\text.txt nu og skal kun rettes et sted.


    God fornøjelse og sig til hvis der er noget du vil have rettet.

    (\__/)Intel C2D E6320/Scythe Ninja Gigabyte 965P-DS3
    (='.'=)2x1024 Mb Corsair PC6400 GeForce 8800 320mb
    (")_(")Antec Super Lanboy 160+250Gb SATA
    Corsair 520HX Samsung SyncMaster 206bw