B: Pentium D 945 til Pentium 4

  • Hey..


    Har modtaget min Pentium D 945 3.4Ghz 2x 2mb L2 idag sammen med min nye Shuttle, men da jeg ivrig som jeg var ikke læste mig til at den Shuttle ikke understøtter Dual-Core CPU'er vil jeg meget gerne bytte den til en alm. Pentium 4.


    CPU'en er helt ny og ubrugt, og leveres i kasse med box køler..



    Bytter til en Prescott, og evt. lidt penge oven i alt efter hvad du ligger inde med..


    Skal være i KBH området, og meget gerne idag!



    EDIT: Ved godt jeg har 14 dages returret, men det gider jeg ikke vente på da jeg gerne vil have maskinen op at køre idag, eller aller senest imorgen, så kommentarer om dette bedes udeladt ;)

  • Jeg ved godt du har frabedt dig kommentare.. så undskylder på forhånd dette indlæg..


    Jeg kan sagtens forstå du er ivrig for at få din maskine op og køre.. men den tid det tager dig og pakke cpu og retunere den til forhandleren og få en ny, er ca samme tid som det vil tage dig og få en brugt prescott her... medmindre der selvf er en der ligger inde med en cpu som du søger i dit område..


    mit råd.. send din cpu tilbage og få en ny.. så er du oppe og køre senest onsdag.. du taber ikke penge.. og ja du får nyt udstyr.. frem for en cpu der har været oc'et langt ind i helvede. :)


    Godt nytår..

  • Er det bare DC den ikke understøtter?
    For jeg tilutter mig altså retur retten prescotter IMO ikke noget at samle på :(
    Byt og få f.eks. en Pentium 4 651 3.4 GHz istedet

    E8400 @ 4.05GHz 1.2V Lapped/Lapped TRUE Black 2xP12
    HD4850 512 @ 730/1075 HR03 GT B9

  • Retur bliver ikke aktuelt, for jeg gider som sagt ikke vente mere..


    Nu har jeg siddet 3 uger ved en 500Mhz skod maskine, og går snart seriøst amok!


    XaVieR -> Hvis jeg ville udskifte min Shuttle eller have C2D havde jeg nok ikke modtaget den idag ;)



    Men ikke mere OT..

  • Quote

    Originally posted by dzeroe


    kan banke min afsted imorgen tidlig inden work


    Hvad vil du give oven i??


    Det må blive løsningen så hvis jeg ikke får fat i ham jeg skulle bytte med idag :)

  • Quote

    Originally posted by GummiMogens


    Hvad vil du give oven i??


    Det må blive løsningen så hvis jeg ikke får fat i ham jeg skulle bytte med idag :)


    400