Det mærkelige vejr

  • gad ikke lige læse alle de post, så undskyld hvis det er blevet sagt :rules: Men hvem tror helt seriøst på at den der skod tsunami har rykket jorden ud af dens bane ?! :T omg siger jeg bare, undskyld, men så er man da lidt dum, der skal lidt mere end et "lille" jordskælv på bunden af havet og en kæmpe bølge til at rykke jorden nogen som helst steder, og når jeg siger lille, så er det self i forhold til jordens størrelse, og der skal ret meget til at rykke i jordens bane om solen, og det kan et jordskælv som udløser en tsunami godt nok ikke :T

  • Jeg håber bare virkelig vi får noget mere sne her i løbet af året..


    Mest fordi jeg lige har slidt et sæt vinterdæk op pga manglende sne, og derfor bestilt nogen helt nye..


    Ku godt gå hen og blive lidt småirriteret hvis der så slet ikk kommer mere sne..

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

  • Quote

    Originally posted by Grus
    Jeg håber bare virkelig vi får noget mere sne her i løbet af året..


    Mest fordi jeg lige har slidt et sæt vinterdæk op pga manglende sne, og derfor bestilt nogen helt nye..


    Ku godt gå hen og blive lidt småirriteret hvis der så slet ikk kommer mere sne..


    Mere sne denne vinter? Det tror jeg næppe du skal regne med..

    zepto 6224w \ 14.1''
    c2d 1.66ghz \ 8600m gt

    dfi lanparty 915p-t12 ut \ intel p4 3.0ghz
    geil value 2*512 mb pc3200 [2,5-4-4-8]
    leadtek 6600GT pci-e \ seagate 120gb
    chieftec 410w \ lg flatron l1915s 19'' tft

    http://www.kidsmythology.com

  • Quote

    Originally posted by Prectar
    gad ikke lige læse alle de post, så undskyld hvis det er blevet sagt :rules: Men hvem tror helt seriøst på at den der skod tsunami har rykket jorden ud af dens bane ?! :T omg siger jeg bare, undskyld, men så er man da lidt dum, der skal lidt mere end et "lille" jordskælv på bunden af havet og en kæmpe bølge til at rykke jorden nogen som helst steder, og når jeg siger lille, så er det self i forhold til jordens størrelse, og der skal ret meget til at rykke i jordens bane om solen, og det kan et jordskælv som udløser en tsunami godt nok ikke :T


    Kors...hvem er den dumme? :rolleyes:


    Quote

    The shift of mass and the massive release of energy very slightly altered the Earth's rotation. The exact amount is yet undetermined, but theoretical models suggest the earthquake shortened the length of a day by 2.68 microseconds (2.68 µs, or about one billionth of the length of a day), due to a decrease in the oblateness of the Earth.


    http://en.wikipedia.org/wiki/2…#Energy_of_the_earthquake