Konkurrence (Webhost)

  • Heysa


    Fik I nogensinde jeres varer fra konkurrencen? Jeg har stadig ikke modtaget noget.


    Det var konkurrencen fra Tweak.dk' tidligere webhost... Jeg vandt en dvd, vin og 1 års gratis hosting..


    |GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

  • Husk at luk din tråd, så der ikke kommer nogle unødvendige kommentar ;)

    Bundkort: MSI P35-NEO-F, Intel P35, LGA775
    CPU: Intel Core 2 Duo E6550, BOX, LGA775
    Grafikkort: ASUS Radeon HD 5830 1GB GDDR5
    Harddisk: Seagate 7200.10 160GB, 8MB

  • den tråd der bliver linket kan han ikke bruge til noget. for han er ikke den eneste der ikke har modtaget nogle "gaver" endnu. jeg spurgte martin for 3 dage siden hvad der skete og han ville lige kontakte EDF.dk men jeg har ikke fået noget svar endnu tilbage fra ham

  • Quote

    Originally posted by Bit Phreak
    den tråd der bliver linket kan han ikke bruge til noget. for han er ikke den eneste der ikke har modtaget nogle "gaver" endnu. jeg spurgte martin for 3 dage siden hvad der skete og han ville lige kontakte EDF.dk men jeg har ikke fået noget svar endnu tilbage fra ham


    Du gider jo ikke en gang kigge i tråden, hvordan kan du så udtale dig? Hvis du gad kigge ville du få svar.

  • Quote

    Originally posted by Butcher


    Du gider jo ikke en gang kigge i tråden, hvordan kan du så udtale dig? Hvis du gad kigge ville du få svar.




    hvad helvede ved du lige om hvad jeg gider og ikke gider.
    jeg kiggede i den tråd her i dag omkring klokken 12.30 og der var der ikke noget der havde postet noget. ud over det skriver happy at han har fået at vide at det bliver afsendt onsdag/torsdag. det er jo så ikke første gang at vi har fået det at vide. hvis du da "gider" at kigge længere oppe i tråden

  • Det er vist for sent med denne tråd :)


    Det ser ikke godt ud nej. Godt nok er det ikke den største skandale, men havde da glædet mig til få tingene...


    |GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

  • Quote

    Originally posted by Bit Phreak




    hvad helvede ved du lige om hvad jeg gider og ikke gider.
    jeg kiggede i den tråd her i dag omkring klokken 12.30 og der var der ikke noget der havde postet noget. ud over det skriver happy at han har fået at vide at det bliver afsendt onsdag/torsdag. det er jo så ikke første gang at vi har fået det at vide. hvis du da "gider" at kigge længere oppe i tråden


    Siden du ikke havde læst at happy havde skrevet svaret på dit spørgsmål er det vel rimeligt at antage at du ikke gad læse den tråd.