Bedste Pixar film?

  • Stemte The Incredibles, den er sjovest flest gange, finding Nemo er dog meget tæt efterfølger... Cars var mega griner første gang, men anden gang falder den lidt til jorden, og det går helt galt hvis man ser den på engelsk, Lars Hjortshøj ligger en genial stemme til Bumle :9xo

  • Har ikke taget kortfilm med, da jeg ikke synes det er fair at sammenligne dem med de "rigtige" film.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by Berleburg
    Har ikke taget kortfilm med, da jeg ikke synes det er fair at sammenligne dem med de "rigtige" film.


    Det kan du have ret i.


    På den ande side er disse også nævneværdige :)

  • Quote

    Originally posted by Macimuz


    Det kan du have ret i.


    På den ande side er disse også nævneværdige :)


    Ja meget.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by Try-this
    Stemte The Incredibles, den er sjovest flest gange, finding Nemo er dog meget tæt efterfølger... Cars var mega griner første gang, men anden gang falder den lidt til jorden, og det går helt galt hvis man ser den på engelsk, Lars Hjortshøj ligger en genial stemme til Bumle :9xo


    Jeg har det så lige præcist omvendt :)


    Kan normalt ikke holde de danske stemmer ud, og da slet ikke til den her film, imho. Cars handler jo 100% om den amerikanske bilkultur, og synes de gør et fantastisk job med at forklare deres egen situation og tanker med deres eget sprog også.
    Ret skal være ret, det arbejde der bliver lagt i de danske stemmer er kanont - de gør det virkelig godt, men synes aldrig det kommer op på samme højde som det originale. Har det også på samme måde med "Find Nemo", "De Utrolige", "Shrek 1 + 2" osv... De er bare sjovere/bedre på engelsk..


    Men ja, kan da sige at jeg stemte "Cars". Synes sq den film er for grineren. Desuden er det let at relatere til, når jeg selv har kørt rundt i Nord-Amerika i 5 måneder.


  • Enig, foretrækker også selv de engelske stemmer. Derved undgår man også at visse jokes går tabt i "konverteringen" til andet sprog.


    Eksempelvis, viste DR1 Shrek i julen. Den skulle kæresten og jeg da se, men hold da fast den lyder sær, når man er vant til Mike Meyers og Eddie Murphy mf.


    Derimod syntes jeg Ice Age 1 har gode stemmer i den danske version.

  • Tror kun jeg har set Toy Story 1 med danske stemme. Vistnok også 2'eren. De andre har jeg kun set med engelsk. Sådan fortrækker jeg det også klart, netop af grunde I allerede har nævnt.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by Berleburg
    Tror kun jeg har set Toy Story 1 med danske stemme. Vistnok også 2'eren. De andre har jeg kun set med engelsk. Sådan fortrækker jeg det også klart, netop af grunde I allerede har nævnt.


    Jeg kunne ikke lade være med at grine da jeg så Cars på dansk i biografen. Tom Kristensen er stemmen bag en af bilerne :crazyeyes: