Så har jeg fået skrevet lidt mere i min blog
Denne gang har jeg kastet mig over de forskellige værktøjer i Photoshop. Tag et kig ind og se om du kan lære noget, kunne jo være
Så har jeg fået skrevet lidt mere i min blog
Denne gang har jeg kastet mig over de forskellige værktøjer i Photoshop. Tag et kig ind og se om du kan lære noget, kunne jo være
Spændende. Vil jeg kigge på.
Ser godt ud ind til videre, mht markeringsværktøjet synes jeg der mangler en forklaring omkring de options man har med fx bestemt størrelse, eller bestemt størrelsesforhold, noget der ofte kan være rigtigt nyttigt, og noget folk tit spørger om
Synes også der mangler noget til lasso-værktøjet, da man jo kan indstille noget tolerance.
Hvis du mangler noget at gennemgå, så kan du jo gennemgå Quick Mask - det er et genialt værktøj.
Fint stykke arbejde
Lige en tilføjelse til "Move Tool", når du højreklikker på et element på billedet med move tool, så kan du se hvilke lag det omfatter. Dette kan være rart, hvis man har mange lag og måske ikke får dem alle navngivet.
Takker for input drenge.
Som der står en meget simpel gennemgang af dem men ser lige om der ikke kan blive plads til at tilføje noget af det i er inde på.