DanishOC event

• Jamen det er jo også fair nok :-)

Ville bare lige høre af ren nysgærighed. JEg troede faktisk også prisen ville blive noget højere. De 50-75 kr lyder som meget lavt, men jeg klager da ikke . :9xo

Jeg har også en pot stående et eller andet sted herhjemme som jeg kan tage med hvis det er.

Jeg skal bare lige finde ud af om min far holder fødselsdag 1 dag for tideligt. Det skulle være det eneste der lige holdt mig fra at kigge forbi.

[Edit]

Hvad tid er det egentlig? og hvor lang tid varer det?

• ja 50-75 kr er vist noget alle har råd til.

men vi må jo også tage største delen af sådan en omgang hvis vi står for det.
    Måske vi kan få noget sponsorat for at vise nogle bannere på billederne eller noget :)
    ´
    Syntes vi skal starte kl 11.00 så der er nok med tid :)

• Hvor lang tid tror i i kan holde ud, for jeg har arbejde om formiddagen ;(

Har du eventuelt tid til at lille vmod på dagen, eller vil du foretrække og få kortet op inden :) Skulle gerne kunne smide lidt flere volt til mine ram, da de ikke dutter alt for godt ved 2.2v

Originally posted by Nosfer@tu
    ja 50-75 kr er vist noget alle har råd til.

men vi må jo også tage største delen af sådan en omgang hvis vi står for det.
    Måske vi kan få noget sponsorat for at vise nogle bannere på billederne eller noget :)
    ´
    Syntes vi skal starte kl 11.00 så der er nok med tid :)

Syntes også, at det leyder utrolig billigt ;).. I kunne da godt tage en hund :P

[ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]

[ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

Originally posted by Bam4k
    Hvor lang tid tror i i kan holde ud, for jeg har arbejde om formiddagen ;(

Har du eventuelt tid til at lille vmod på dagen, eller vil du foretrække og få kortet op inden :) Skulle gerne kunne smide lidt flere volt til mine ram, da de ikke dutter alt for godt ved 2.2v

Vi køre til mindst kl 18.00 og højst sandsyneligt helt til kl 23.00 som sidst.

Vil hest have boardet op noget tid inden, der skal jo lidt konsentration til :)

• Utroligt at tråden er rated med 2 tommelfingre ned af

Ikke mange der har lyst til at leje med LN2 og tøris.
    Havde ellers regnet med at tweak.dk og hol.dk også havde en del entusiaster.

Men der kommer vist kun folk fra oc.dk

• Du sender lige en liste imorgen Peter.

Vil lige lave en lille rettelse til Nosfer@tu's tidligere indlæg, det med LN2 er nok lidt falsk forhåbning, der vil ikke være mulighed for man selv kan stå for det, idet det er farligt, og vi ikke ønsker nogen skal komme til skade, eller er villige på at løbe den risiko, men, tøris kan man få lov til at anvende.

Hensigten er folk kan få snakket med hinanden, opleve en masse spændende ting vedrørende hardware, ta' nye erfaringer med sig hjem i bagagen, og forhåbenligt rekuttere nogle nye entsuciaster..

- Ohh en sidste ting, jeg tager lidt gear med som vil kunne benyttes af andre:
    Rør til tøris, CPU uanset model - grafikkort afhængigt af model..
    og til dem som ikke er udrustet med et x19xx serie kort, vil der være mulighed for at benytte -25 til -30 graders væske - Dog er den vigtige pointe ved dette, at man selv skal medbringe kølehovede til grafikkortet og ligeledes vil slanger være en god idé.
    - Der vil dog være mulighed for kompressor på grafikkort ligeledes, men kræver at man har is i maven, da alt jo er på eget ansvar, og dette ikke er helt ubesværligt.

Et andet lille fif..
    Hvis man har en setup sammensætning man ønsker, som hverken Peter eller jeg besider, så ta' venligst en harddisk med, således at der kan sættes op til denne..
    Peter: Intel (C2D) + Nvidia
    Jeg: Intel (C2D) + ATI
    - Altså vil AMD+ATI & AMD+Nvidia være noget der skal bruges en harddisk til.

• Nogle, jeg kan køre med fra Jylland? (self mod betaling af benzinpenge) :)

[ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]

[ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

Originally posted by Dare_Devil
    Nogle, jeg kan køre med fra Jylland? (self mod betaling af benzinpenge) :)

og bropenge ;)
    Syntes det er en FEE idee hvis nogle af jer jyder smider jer sammen i en/flere biler og kører der ud af til i lander i Nordsjælland! Det er jo hygge og billigere ;)

Mvh Mads :T

• Ja det med harddisken er nok en god Ide...

Hvad for et bundkort har du Mark?

jeg har et GPU hovede vi kan bruge ;) Et nice et enda :)

Ja vi har 2 GPU pots

http://www.xtremesystems.org/f…=104440&highlight=piotres

• FORVENTER at komme og se på - har ikke så nyt hardware
    at det kan betale sig
    (med mindre der er nogle der har nogle DDR500 ram (DDR1))

- skal nok give endelig besked
    næste weekend senest 21.01

Har BIL og kommer fra Jylland (Vojens)
    har plads til 2 eller 3 i min lille gamle Celica.

tager gerne et par med - så bliver et også billigere for alle

svar til executer - ja - melder mig endelig 21.01 søndag
    om jeg kommer eller ej - kommer jeg kan du sagtens køre med fra fyns land..

PC: Defini Mini, Asus GENE VIII Maximus, 6700 K , Noctura 12S, 2 x 8 gb Vengance 3000 MHz

Samsung pro 850, GTX 970 KFA 2 , 750 W psu EVGA G2

Server/TV PC:Silverstone Sugo SG05 Black,Intel H57 M-ITX mobo 2x2 gb ram
    slimdvd, 80 SSD+ 1500 gb lager

Rettet 2 gange, sidst af Animal-mik ().

• Når du er sikker finder vi da bare nogle DDR1 ram til dig ;)

Har ikke nogle, jo DDRpc2100 på job :D

Men der skal da nok være et par stykker der har.
    I det mindste har du muligheden for at få benchet hvis du har lyst :D
    Tror HELT sikkert du kan finde nogle der gerne vil med.

• Nej.

Jeg og Mark har begge vores hardware med.
    Men formålet er jo at vi skal lære folk hvordan man gør.
    Og man er jo næsten 2-6 mand om at tage beslutningerne som mere Vcore osv.

Og der er en der skriver ned hvad der virker og hvad vi ændre på en bærbar så vi kan holde styr på det. DET BLIVER HURTIGT forvirende :p

Nogle har jo kun et gfx kort med.
    Andre kun bundkort og cpu.

En ven har nok et 7300 GT med, håber rage kommer med 2x 5900 XT som jeg gerne vil lave en WR med. Den har jeg gerne ville ave i en del år nu :p

EDIT LOL det er jo dig dude ;) Er kommet hjem nu. skriver på msn:p

Også har jeg mit 7900 GTO som jeg gerne vil se hvad kan når det er vmoddet og køre med tøris.

Det køre 650@700 men bliver for varmt (MEGET svært at indrømme at jeg ikke kan køle det ned :()

Og med Vmod og vand burde det ramme 800-840 Mhz på kernen.
    Og med Vmod og tøris? Hvem ved :p

Måske 950 hvis man er heldig :D

Originally posted by xecuter
    ok vi er 2 der gerne vil med fra fyn af jeg har ram og en disk med amd setup hvis nogen skal bruge det samt 7900gtx der skal svede lidt det skal slå peter`s GTO :))

Du er vist den ene fra fyn jeg kender :p

I er ikke 2 mig bekendt :p

Men jeg henter selvfølgelig folk fra stationen hvis de har behov for det ;)
    Har en fin Automobil med plads til en del hardware :D

• hihi ,jeg er også fra fyn ,svendborg . Animal-mik hvis du skal med ,hvad tid regner du at kører evt gennem svendborg ,så kunne det jo være jeg hopper med .hvis bare det ikke er alt for tidlidt du kører forbi,da jeg arbejder nat. og er forst hjemme at sov kl 06:30 .skal jo også sov lidt.har en badaxe , der skal mods lidt . kan allered 470 fsb .tager maske min extremeram med.

xeon 3060@4,3/p5w64-pro /1000w NQ /
    team extreme ram/vapo LS
    2xraptor i raid0
    2x 2900xt

• That is the spirit drenge :D

Jeg har snakket med Bam4K og han regner også med at komme.

965pt, E6300, 2x1gb fatbody og en Cpu pot mere :D

Så nu har vi mulighed for 2 computere der køre af gangen :D

YES BABY