Account- og betalingsproblemer.

• En af mine venner har følgende problemer

1. Han oprettede et trial account for at spille lidt, men da han oprettede sig skulle han også vælge hvor meget tid han ville købe. Nu har han besluttet sig for at han kun vil betale med pre paid gamecards og han vil derfor gerne have fjernet den forudbestillede tid, samt alle oplysninger om hans kredit kort. Kan det lade sig gøre?

2. Han ville sætte et game card ind men den registere det ikke! Jeg så selv han åbnede det hele og jeg skrabede det for ham.

Det et tastet rigtigt! Det er helt sikkert!

Nogle der har oplevet noget ligende, og hvad er den nemmeste løsning?

Giv gerne en detaljeret beskrivelse, jeg sender link til ham.

På forhånd tak.

• Altså, jeg tror ikke han kan spille videre på sin trial account, så må han ud og købe det rigtige spil og derefter bruge sit gamecard.

• Det er rigtig deef.

Han har jo ikke købt spillet. Han har bare oprettet en trial account, dvs "lånt" en licens. For at spille spillet så skal han jo købe det, ligesom alle os andre.

Originally posted by Claes
    Det er rigtig deef.

Han har jo ikke købt spillet. Han har bare oprettet en trial account, dvs "lånt" en licens. For at spille spillet så skal han jo købe det, ligesom alle os andre.

EDIT: Ups, for langsom ^^

1: jeg kender ikke svaret på to'eren, men 1'eren er nem nok. det er bare at gå ind og lukke abbonementet på deres account manager side. Så er alt slettet men han kan stadig betale for den bestilte tid.

EDIT2: Tror ikke jeg er ædru endnu. Jeg ramte vidst "citer" istedet for "rediger" :P

Originally posted by HuleFanden
    Det har han gjort, det er ikke problemet.

Hvorfor starter du så med at sige han har oprettet en trial account? :)

Undskyld, men så forstår jeg ikke længere spørgsmålet.

• 1. Han oprettede et trial account for at spille lidt, men da han oprettede sig skulle han også vælge hvor meget tid han ville købe. Nu har han besluttet sig for at han kun vil betale med (NU HER EFTER HAN HAR KØBT SPILLET! (RED!) pre paid gamecards og han vil derfor gerne have fjernet den forudbestillede tid, samt alle oplysninger om hans kredit kort. Kan det lade sig gøre?

• Lidt OT det er muligt at fortsætte på ens trial account. Man skal bare logge ind på det Account Management på wow-europe.com og bare købe en key online, det ses helt nederst på account management siden når man har logget ind. Min bror har lige gjort det så er sikker på det virker.

Originally posted by HuleFanden
    1. Han oprettede et trial account for at spille lidt, men da han oprettede sig skulle han også vælge hvor meget tid han ville købe. Nu har han besluttet sig for at han kun vil betale med (NU HER EFTER HAN HAR KØBT SPILLET! (RED!) pre paid gamecards og han vil derfor gerne have fjernet den forudbestillede tid, samt alle oplysninger om hans kredit kort. Kan det lade sig gøre?

Tror bare du skal "Cancel" accounten, derefter bliver de oplysninger fjernet.. Og så derefter kan han indbetale med et gamecard.

Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

-Friedrich Nietzsche-

Originally posted by Jacorik
    Lidt OT det er muligt at fortsætte på ens trial account. Man skal bare logge ind på det Account Management på wow-europe.com og bare købe en key online, det ses helt nederst på account management siden når man har logget ind. Min bror har lige gjort det så er sikker på det virker.

Okay, smart. :)

Ontopic: Så er det vel nok at "Cancel recurring subscription plan"?