Oprydnings salg

  • Det er det kit jeg selv brugte da jeg havde s939 platform, de kan 27x, også som dualchannel, har ikke testet dem hver for sig..


    Grunden til jeg skriver at tilstanden ikke er kendt, er de har ligget frit fremme på et skrivebord i nogle måneder nu, og jeg ikke lige pt. har en platform at teste DDR1 på.. :)


    Jeno, beklager jeg ikke lige påpegede det med budet, de er ikke til 200 klassen, det drejer sig om nogle de mest attraktive DDR1 ram der er fremstillet, som i sin tid kunne sælges for 300 USD uden problemer, desværre er DDR1 et afsluttet kapitel, og er af ingen gavn til mig, men, jeg giver dem ikke væk sårn uden videre..
    Med andre ord, det drejer sig om over en faktor fire for det overhovedet kommer på tale.

  • Quote

    Originally posted by M.Beier
    Det er det kit jeg selv brugte da jeg havde s939 platform, de kan 27x, også som dualchannel, har ikke testet dem hver for sig..


    Grunden til jeg skriver at tilstanden ikke er kendt, er de har ligget frit fremme på et skrivebord i nogle måneder nu, og jeg ikke lige pt. har en platform at teste DDR1 på.. :)


    Jeno, beklager jeg ikke lige påpegede det med budet, de er ikke til 200 klassen, det drejer sig om nogle de mest attraktive DDR1 ram der er fremstillet, som i sin tid kunne sælges for 300 USD uden problemer, desværre er DDR1 et afsluttet kapitel, og er af ingen gavn til mig, men, jeg giver dem ikke væk sårn uden videre..
    Med andre ord, det drejer sig om over en faktor fire for det overhovedet kommer på tale.



    Okay, tak for info :o) Hvad mener du med faktor fire ?

  • Quote

    Originally posted by jeno



    Okay, tak for info :o) Hvad mener du med faktor fire ?


    at han vil have mindst 4*175 for dem. altså mindst 700.. men for at være rimelige er det nok 800 som bør være mindsteprisen.

    Pentium d805 2660@3660Mhz
    775dual-vsta
    Geforce 6800 GS/XT super 512 MB gddr3.
    1536 mb ddr400 3-3-3-7 (4gb ballistix bestilt)
    120+200+250 GB Maxtor sata
    logitech tastetur - razer diamondback magma - s&s steel gaming pad - gg3 gaming glove

  • Er kvittering.. :)


    Nabster, en auktion bliver en "skod tråd", fordi man er ærlig om man ikke pt. bruger et stykke hardware på nuværende tidspunkt, og derfor informere at man ikke er 100% ajour med tilstanden..?

  • "1)
    28" CRT JVC TV, model kan findes såfremt ønskes... Gidder ikke betale TV-licens, og har af denne årsag valgt ikke at ta' det med da jeg flyttede hjemmefra.."


    Tag dog TV'et med, nu skal du alligevel betale medielicens nu hvor DR har indført det. Bare du har en computer med 256kb/s internetforbindelse skal du betale.

  • Quote

    Originally posted by Psykocyber
    "1)
    28" CRT JVC TV, model kan findes såfremt ønskes... Gidder ikke betale TV-licens, og har af denne årsag valgt ikke at ta' det med da jeg flyttede hjemmefra.."


    Tag dog TV'et med, nu skal du alligevel betale medielicens nu hvor DR har indført det. Bare du har en computer med 256kb/s internetforbindelse skal du betale.


    sorry for OT i din tråd M.Beier men Psykocyber følger ik med under Licensen tråden herinde kan jeg se:


    Quote

    Originally posted by M.Beier
    Så skal internettet degraderes, ned under 256kbit, også fint nok til surf vel.. :)

  • Ram
    Byder 500 med porto
    Kan gå højere hvis det er sikkert de virker.

    [Workstation]Intel i7-2600K
    Asus Maximus IV Extreme-Z
    Corsair 1600 MHz Vengeance 4x4 GB
    Gainward 780 GTX Phantom-> BenQ 24" XL2410T 120Hz & BenQ 27" M2700HD
    Samsung 850 Evo 256GB (System)

    Samsung 850 Evo 512GB (Games)
    4x4TB (Storage)
    Roccak Kave XTD 5.1 Digital | Roccat Kone XTD | Logitech G15
    Corsair 800D | Corsair HW850