Visit kort, en der kan hjælpe?

Originally posted by Axel
    Fint visit kort, men for mig ligner det ikke du fotografere men nærmere bare står med kameraet og kigger i sammen retning

Hehe især ikke med et spejlreflekskamera der er ikke noget LCD display man skal skyde igennem :P

Intel i5-4690K @ 4,7ghz
    Coolmaster EVO212
    ASUS Z97-A
    Crucial Ballistix Sport 2x4GB
    Crucial MX100 240GB SSD
    Gigabyte 970 G1 4GB
    Fractal Design Arc Midi R2

• øhmm.. ja, 2 gange OT der... tak... ser jeg ned i camet? nej... sååå mere i gerne vil sige.. nej godt så... første advarsel, næsten gang bliver den fra en admin! gider ikke det her pis... læs reglerne!! det er utroligt man skal sige det VÆR gang!

Originally posted by Angelus
    øhmm.. ja, 2 gange OT der... tak... ser jeg ned i camet? nej... sååå mere i gerne vil sige.. nej godt så... første advarsel, næsten gang bliver den fra en admin! gider ikke det her pis... læs reglerne!! det er utroligt man skal sige det VÆR gang!

Ej nu må du sgu lige tage dig sammen. Hvis du ligefrem går subjektivt ind og bedømmer om folks kommentarer er OT eller ej, så tror jeg sgu ikke folk gider "hjælpe" dig.

Der er jo tydeligvis noget om snakken. Synes også billedet ser mærkeligt ud, det er da pænt relevant?? Men det må du selv ligge og lege med. Jeg er træt af at læse den attitude du fremviser overfor folk du ikke er enige med. Bare fordi det er "din" tråd kan du godt være lidt flink overfor folk ...

Held og lykke med projektet...

AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

• Altså hvis du vil bruge det profesionelt, ville jeg nok gøre som der allerede er blevet foreslået, at få det lavet profesionelt.
    Hvis jeg blev præsenteret sådan et visitkort af en fotograf ville jeg ALDRIG benytte ham.
    Jeg syntes ikke opstillingen er særlig god og det billede af dig selv ser da også helt forkert ud på det kort.
    En yahoo.dk email addresse skriger jo heller ikke ligefrem profesionel fotograf.

Hvis du absolut selv vil lave det, ville jeg nok bare rippe layoutet fra et visitkort du har fået fra et eller andet firma, og så erstatte info'en med din egen, og muligvis skifte farver osv.
    Enkelt er godt, men det skal sgu også hænge lidt sammen, og det syntes jeg egentlig ikke dit gør.

Originally posted by Angelus

ja men jeg har et af mine visit kort fra glows her, og det er 8.4 cm x 5.4 cm
    Så det skrev jeg i PS.. og det ser så sådan der ud... :( det ser underligt ud

Her er lige en mix ;)

Skulle web ikke starte med stort? Og få da skiftet den email adresse, folk griner da når de ser en fotograf som har yahoo email.

[I]Originally posted by Angelus[/I)
    øhmm.. ja, 2 gange OT der... tak... ser jeg ned i camet? nej... sååå mere i gerne vil sige.. nej godt så... første advarsel, næsten gang bliver den fra en admin! gider ikke det her pis... læs reglerne!! det er utroligt man skal sige det VÆR gang!

Tag dig sammen, det er snart dig der får en advarsel for den tone du pålægger.

For det første det er ekstremt relevant hvordan du står på billedet, og den måde du står på nu syntes jeg ikke ser særlig "prof" ud. Når man lave visitkort prøver man jo at få det til at se så "prof" ud som muligt.

Vi prøver blot at hjælpe dig som du beder om!

- Husk det :)

Intel i5-4690K @ 4,7ghz
    Coolmaster EVO212
    ASUS Z97-A
    Crucial Ballistix Sport 2x4GB
    Crucial MX100 240GB SSD
    Gigabyte 970 G1 4GB
    Fractal Design Arc Midi R2

Rettet 3 gange, sidst af celfa ().

• hehe...

nej den der måde er ikke hjælp...

det tager jeg som en lussing...

Jeg har jo med vilige ikke taget camet op som man skal holde det, da man så ikke kan se ens ansigt, ikke fordi jeg gerne vil gemme mit ansigt, men så de kan se ens ansigt...

jeg ser ikke ned i camet, så jeg prøver ikke på at tag et billede.

og det med yahoo...? øhh ja ok... jeg må heller vælge en anden mail adresse, det er meeget vigitgt...

Det her er ikke til nogle nær pro. som jeg har sagt mange gange, det er bare til noget prøve noget, for venner og deres venner og sådan... jeg har ikke et fotostudei hvor jeg kan det hele i... det er bare så man har lidt...

Men jeg lukker bare tråden, da der ikke rigtig er noget hjælp at hente her (nogle af dem der har skrevet ind til vider)

• **** Dette er ikke i provokation ****

Du må gerne melde mig til en admin :D så tror jeg højst jeg bliver spammet på min MSN

Godt være du mener det jeg har skrevet er offtopic, men at der kommer lidt offtopic i din tråd gør nok heller ikke det store.

Plus kan slet ikke se hvad der var off topic ved at jeg sagde det så sjovt ud at stå sådan med et DSLR,

Hvis det var mig så tag et hvor du gar kameraet hængende på skulderen eller bare hvor du står med det i hånden. Men igen jo ingen der siger man SKAL være med på billedet, det er faktisk de færeste der har et billede af sig selv på sit visitkort.

Intel I5 2500k | Gigabyte Z68 | 16GB Kingston | Radeon 380 | 1 Samsung EVO850 512MB | Enermax Digifanless 550W
    27" (U2711) DELL | 24" (2408WFP) DELL | Ergotron LX Dual Side-by-Side

Canon 5DM4 | 16-35mm 2.8L | 24-70mm 2,8L | 85mm 1.2L USM II | 70-200mm 2.8L IS
    Nogle Speedlites | PocketWizards

• Ikke nok med jeg har lukket tråden, men du så skal her ind og skrive, det virker ret så dumt at du ikke kan finde ud af at sende en PM

og for at skære det ud i pap for dig, så ser jeg ikke ned i camet, men prøv at se på billede, jeg ser HEN over det, som om jeg ser på mit motiv! ffs...

Men jeg har ført sagen vider, da det her er meget useriøst! taget i betraktning af at du er admin.