Gears of wars

  • Quote

    Originally posted by Anden91
    hvad er det intro sangen i gears of wars hedder ?


    på forhånd tak//


    Hvis det er den som også er i reklamen så er det Gary Jules med "Mad World"


    EDIT: Damn .. jeg er for langsom lol

  • Quote

    Originally posted by Burger
    Mener det er: Gary Jules - Mad world


    Og det var så den sang fra reklamen jeg tænkte på, men det er måske den samme?


    Mange tak :)

  • Imponerende hvad man ikke kan få ud af søgeord som "Gears of wars song" på Google


    4. hit gav dette link til Youtube hvor reklamen er ... og hvor der er en der skriver hvad sangen hedder i indlæg nummer 2 ... "the song is Mad World by Gary Jules" ....


    1. hit gav dette link hvor der vist står noget om hvem der har lavet in-game musikken .... Har ikke læst det hele ... skal jo ikke bruge det til noget .... men et fint eksempel på imformationssøgning ... :T

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten
    Imponerende hvad man ikke kan få ud af søgeord som "Gears of wars song" på Google


    4. hit gav dette link til Youtube hvor reklamen er ... og hvor der er en der skriver hvad sangen hedder i indlæg nummer 2 ... "the song is Mad World by Gary Jules" ....


    1. hit gav dette link hvor der vist står noget om hvem der har lavet in-game musikken .... Har ikke læst det hele ... skal jo ikke bruge det til noget .... men et fint eksempel på imformationssøgning ... :T


    Sig mig, følger du slet ikke med ?!? :)) Tweak er jo det nye google, her skriver man et spørgsmål, og voila 2 timer senere har man 4 flames over man ikke kan finde ud af at bruge google og så får man som regel også svaret :P
    Egentligt er det vel omvendt dovenskab, for jeg kan somregel hurtigere selv finde de info jeg skal bruge, end den tid jeg skal bruge på at oprette en tråd her.
    Hvis ikke jeg husker forkert, så mener jeg endda det er anden gang det spørgsmål bliver stillet herinde... men igen, jeg kan have husket forkert.

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten
    Imponerende hvad man ikke kan få ud af søgeord som "Gears of wars song" på Google


    4. hit gav dette link til Youtube hvor reklamen er ... og hvor der er en der skriver hvad sangen hedder i indlæg nummer 2 ... "the song is Mad World by Gary Jules" ....


    1. hit gav dette link hvor der vist står noget om hvem der har lavet in-game musikken .... Har ikke læst det hele ... skal jo ikke bruge det til noget .... men et fint eksempel på imformationssøgning ... :T


    skrid nu OSTEROTTE
    jeg har ikke spurgt efter dig og dine fuckt up google ting, der er jo nok en grund til jeg bruger Tweak.dk . !


    fordi jeg synes det er federe end bare og sidde og nørde google.dk.!
    og mit intryk af Tweak er alle er villige til at hjælpe osv. (de fleste er) !!


    Så derfor .

  • Quote

    Originally posted by Anden91
    skrid nu OSTEROTTE
    jeg har ikke spurgt efter dig og dine fuckt up google ting, der er jo nok en grund til jeg bruger Tweak.dk . !


    fordi jeg synes det er federe end bare og sidde og nørde google.dk.!
    og mit intryk af Tweak er alle er villige til at hjælpe osv. (de fleste er) !!


    Så derfor .


    Og så er det nu du skal tælle til 10! Dit spørgsmål er et eksempel på, at mange ikke anvender Google før de svarer, og det er med til, at flere efterhånden bliver lettere negative over, at det åbenbart er så svært at finde lidt informationer selv.


    Så selvom der er plads til at spørge om stort set alt her på tweak.dk, så er det naturligvis altid en god idé selv at bruge 30 sekunder på tweak.dk inden man opretter en tråd ;)



    GrillRotten: Og det er så nu, at du skal begynde at overveje hvad du skriver til folk. Ikke alle bryder sig lige meget om din måde at henvise til Google.