NorthQ NQ-6510 External TV Tuner Box

• Hej

Undskyld den lidt lange svar tid - men bedre sendt end aldrig!

#Happy
    På CRT skærmen viste tuneren et flot billede, både når der skulle ses TV og når skærmen skulle benyttes til alm. PC-brug. Derimod blev billedet temmelig grynet på LCD skærmen når der skulle vises TV. Hvis man bare er lidt kræsen med billedkvalitet så er dette ikke tilfredsstillende.

Dette er self. et rent subjektivt synspunkt - men der var 3 personer som vurderede billedet - og alle kunne blive enige om overstående.

#Mik_n
    Havde ikke nogen problemer med at lyden skrettede da enheden blev testet. Selve testen forløb over ca 5 timer, og på intet tidspunkt var der problemer.

Håber det gav et svar på jeres spørgsmål.

Mvh Stubkier

• Nogen der kan svare mig på følgende:

1. findes der tv tunere til 22" widescreen tft skærme?? altså som udnytter dette format korrekt og som er værd at investere i??

2. kommer NorthQ med en opdateret boks der medtager widescreen formattet???

tak for svar

• Ang 1 så kommer du ikke højere op en hd formatet. Det er muligt du kan vise billedet i en højrere opløsning, men så er det kun fordi der sker noget modulation med de forskellige pixels.

Nu har du ikke skrevet hvilken skrærm det drejer sig om ,men mit svar vil umidelbart være nej!

Ang 2. Så synes jeg du skal tage kontakt til norhtQ da de nok er dem der kan svare bedst på det.

Mvh Stubkier