Sukkersyge - stor opgave.

• Jeg er ved at ligge sidste hånd på min store 3.g's opgave. Den er skrevet i biologi om sukkersyge.
    Jeg ved godt at ifølge bla bla bla tæller forside ikke med i bedømmelsen, men jeg vil alligevel gerne lave en for jeg tror den gør helhedsintrykket bedre.
    Jeg er bare helt blank... Kan i hjælpe med nogle ideer, eventuelt give nogle bud på en forside. Den bliver printet i a4 format med farver.

Mvh. Anders.

Ps. skal afleveres i morgen.

• Absolut også et rigtig godt bud, og flot billede! Det vil jeg lige kigge lidt på.

Btw. nogen af jer der ved om der skal være kilde på billedet på forsiden?

• Hehe tænkte jeg nok.. Jeg er også selv rimelig "noob" i PS må jeg indrømme..
    Men begge forslag indtil videre er absolut brugbare. Jeg hælder mest til sukkerknalderne fordi man ikke umiddelbart kan se hvad der er i glasset og der er lidt ordleg med i spillet ;)

Andre?

Originally posted by BassQues
    Absolut også et rigtig godt bud, og flot billede! Det vil jeg lige kigge lidt på.

Btw. nogen af jer der ved om der skal være kilde på billedet på forsiden?

Du skal kontakte ejeren af billedet for at må bruge det hvis det skal være helt rigtigt.

Men ellers skal der ikke stå kilde på billeder på forsiden :)

Intel i5-4690K @ 4,7ghz
    Coolmaster EVO212
    ASUS Z97-A
    Crucial Ballistix Sport 2x4GB
    Crucial MX100 240GB SSD
    Gigabyte 970 G1 4GB
    Fractal Design Arc Midi R2

Originally posted by BassQues
    Hehe tænkte jeg nok.. Jeg er også selv rimelig "noob" i PS må jeg indrømme..
    Men begge forslag indtil videre er absolut brugbare. Jeg hælder mest til sukkerknalderne fordi man ikke umiddelbart kan se hvad der er i glasset og der er lidt ordleg med i spillet ;)

Andre?

Ka' da lige prøve og se hvad jeg ka' brygge sammen, hvis det sku' vær' ? :9xo
    Så får du et billede lavet af én med sukkersyge. :crazyeyes:

Ska' det bare være et billede/kreation eller ska' der også stå en bestemt tekst ?

• Hvad med det her :
    http://www.katma.net/performan…ukkersirkus04/sukker6.jpg
    Der er en fed symbolik i det syntes jeg.

Du kunne også bevæge dig lidt væk fra "ren" sukker på forsiden da det jo ikke kun er sukker som folk med sykkersyge helst skal undgå for meget af.

Der vil dette måske være noget ...
    http://www.ask-alex.dk/gfx/images/30402.jpg
    ... Begge ting er jo noget som folk med sukkersyge gerne skal holde lidt styr på.

Du kunne også buge en madpyramide som forside da det jo er et samspil af ens kost der gør om man har det godt eller ej ...
    http://www.kostpilot.dk/grafik/common/Madpyramide.jpg

• jeg fatter intet af quote, en der kan forklare mig det ;)

Bentzin: Nej der skal ikke være noget bestemt, jeg kan skrive navn klasse osv. på mappen den skal afleveres i.
    Det ville være superfedt hvis du kan brygge noget sammen.
    Mærker du din sukkersyge i dagligdagen eller har du godt styr på blodsukkeret?

Jeg må indrømme det har godt nok været spændende at skrive den opgave, jeg var noget skeptisk i starten.

• Absolut fornuftige bud Grill.... :clap:

Der kommer mange gode forslag, tak tweakers! Jeg kunne aldrig selv have fundet på det, jeg er ikke særlige kreativ.

Nu venter jeg lige og ser hvad Bentzin's kreative evner rækker til.

Jeg er selvfølgelig stadig åben for flere forslag.

• Jamen så prøver jeg da lige, har allerede sat "motoren" i gang med at finde brugbare ting.

Til det med sukkeret, så både ja og nej. Får nogle piller for at balancere sukkeret. Men har været lidt "dum" det sidste stykke tid. :O
    Døjer også med voldsomme smerter i ryggen og så er det desværre nemt, at trøstespise noget fyfy ind imellem. "For ihh hvor det synd for mig, jeg snupper lige en is, til at dulme". [Blocked Image: http://www.chatitaliachat.it/serpe/msn/54.gif]
    Men min krop "siger fra" hver gang jeg går over grænsen. Enten får jeg ondt i skallen el. så ska' jeg pis' hele tiden.

• Tak skal du have :-)..

Ja jeg kan godt forstå dig, det er ikke altid nemt. Vi har alle sammen hver vores måde at trøste os selv på. Så er det bare uheldigt du har sukkersyge.

Har du nogen tidshorisont, skal som sagt aflevere i morgen.