#50: Billederne | vand

• | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

• Flotte billeder i har taget allesammen, dog har jeg lige en kommentar til de 2 vanddråbe billeder:

celfa: Rammen øderlægger det virkelig, synes jeg, uden den er det et super fedt billede!

||MorpheuS||: Behold farverne, og skær det lidt mere til så er det fedt!

• |Henrik|

Overall et fint billede. Der mangler lidt fokus forrest i biledet det er lidt grumset. Også har du valgt at tage det på en dag med meget diset vejr. Det ses jo tydeligt i baggrunden. Men ellers godt motiv :cheers:

Bentzin

Har svært ved at se hvad det er udover et vindue. Men dråberne er flotte og dejlig skarpe. :D Og nogle dejlige grønne farver.(er jo svære at finde på denne tid af året).
    Har lidt svært ved at danne en meningen om billedet.

_WHAT_

Hehe havde tænkt på nøjagtig det samme motiv :P
    Men kan næsten ikke sige noget - du har sq styr på skidtet. :9xo

Lahnet

Måske er det en anelse uskarpt hvis du kigger godt efter. Har nok noget at gøre med at du prøvede med en lukketid så man kunne se bølgernes bevægelser ordentligt. Motivet og vinkel er pisse fedt :clap: Dog som nævnt ovenfor kunne jeg godt tænke mig noget skarphed især nede i højre hjørne ;) Ellers godt billede.

||MorpheuS||

Minder meget om mit billede :)

Dejligt skarpt de steder det skal være. Dog er det ærgeligt noget lys brænder ud i billedet især oppe i toppen. Der også lidt hvidt i bølgerne.
    Hvad brugte du af lys?
    Ellers godt skarpt billede :)

Nå så kom der lidt input fra mig. Håber i andre også kommer med lidt kritik så man kan lære af sine fejl :cheers:

Intel i5-4690K @ 4,7ghz
    Coolmaster EVO212
    ASUS Z97-A
    Crucial Ballistix Sport 2x4GB
    Crucial MX100 240GB SSD
    Gigabyte 970 G1 4GB
    Fractal Design Arc Midi R2

Originally posted by sancheZ

celfa: Rammen øderlægger det virkelig, synes jeg, uden den er det et super fedt billede!

Tak :)

Tænkte overhovedet ikke på rammen faktisk.. det var bare lige den der lå øverst.

Intel i5-4690K @ 4,7ghz
    Coolmaster EVO212
    ASUS Z97-A
    Crucial Ballistix Sport 2x4GB
    Crucial MX100 240GB SSD
    Gigabyte 970 G1 4GB
    Fractal Design Arc Midi R2

• Tak for kritikken. 8)
    Ift. hvad mit billede forestiller, så er det en pludselig indskydelse - stod og tænkte på, at det var da et hulens vådt og trist vejr. (Så'n havde det faktisk været nogle dage :( ) Ikke ligefrem udendørs fotovejr.
    Men så kom idéen med, at tage et billede af hvordan det våde vejr ser ud fra min stue af - i den pågældende uge. :9xo
    Det er så taget skråt ud af mit stuevindue. For ikke at få for mange spejlninger som spolerer motivet. Det grønne er græsplænen nedenfor og dertil er der så noget buskhalløj oven over den forkromede stang, som løber lige uden for ruderne.
    Håber det gav lidt mening.

Originally posted by Bentzin
    Tak for kritikken. 8)
    Ift. hvad mit billede forestiller, så er det en pludselig indskydelse - stod og tænkte på, at det var da et hulens vådt og trist vejr. (Så'n havde det faktisk været nogle dage :( ) Ikke ligefrem udendørs fotovejr.
    Men så kom idéen med, at tage et billede af hvordan det våde vejr ser ud fra min stue af - i den pågældende uge. :9xo
    Det er så taget skråt ud af mit stuevindue. For ikke at få for mange spejlninger som spolerer motivet. Det grønne er græsplænen nedenfor og dertil er der så noget buskhalløj oven over den forkromede stang, som løber lige uden for ruderne.
    Håber det gav lidt mening.

På den anden side er det vel heller ikke meningen, at man skal kunne se hvad der er på den anden side.

Synes det er et fedt billede og en super god beskæring du har dig. Dråberne står virkelig frem. :9xo

Originally posted by celfa

Tak :)

Tænkte overhovedet ikke på rammen faktisk.. det var bare lige den der lå øverst.

Ved også godt det er en detalje, og den har ikke særlig meget at gøre med det egetlige billede, men alligevel så synes jeg det ser federe ud med et clean billede :)

• Mange tak for kritiken :)
    Billedet er taget med den indbyggede blitz i D50'et så det er nok lidt derfor belysningen ikke er helt god :crazyeyes: men der er heller ikke lagt så meget arbejde i billedet som der kunne have være.

Jeg må til gengæld sige at din ide med blå frugt farve virkelig ser fedt ud (er en smule misundelig) ;)

Men ellers ja rigtig flotte billeder alle sammen.

• Tak til celfa for kritikken.

Lidt kommentarer herfra:

Henrik - Flot lanskabsbillede. Kunne måske vinde lidt ved at beskære lidt i bunden. Synd det er så diset men vejret har vi vist alle kæmpet med i denne uge.

Bentzin - Skarpt, men inden forklaringen kunne jeg helt ærligt ikke finde hverken hoved eller hale i det.

WHAT - Lidt ligesom Bentzins, jeg kan ikke få mening i det uden forklaring. Det ser dog ret cool ud hehe.

celfa - Det er virkelig godt, hvis du har opløsning nok i originalen kunne en meget tæt beskæring kommer til at se rigtigt godt ud tror jeg.

MorpheuS - En anden vinkel end celfas, det er vel en smagssag hvad men syntes bedst om. Jeg syntes dog dit er lidt uskarpt (bevægelsen er ikke frosset helt)

AMD 4000+ / Notura NH-U12
    Abit KN8 SLI
    XFX 7900GT / Zalman VF900
    Kingston value 2 x 1G
    Tagan TG480-U15[
    Barracuda 7200.10 250G

Rettet en gang, sidst af Lahnet ().

• Tak til dig Macimuz - det er nemlig med vilje at baggrunden er sløret.
    Tog også nogle hvor den ikke var - men de duede overhovedet ikke til, at fremhæve vanddråbernes tur ned af mit vindue.

Synes denne gang, at alle billederne er fede og virkelig giver et "bredt billede" af ugens emne. Top nice gutter.[Blocked Image: http://www.chatitaliachat.it/serpe/varie/632.gif]

Havde forresten taget et motiv, for et stykke tid siden - a lá det som jeg deltager med. Det var bare i et busskur. Take a look:

Originally posted by Bentzin
    Havde forresten taget et motiv, for et stykke tid siden - a lá det som jeg deltager med. Det var bare i et busskur. Take a look:

Det giver da et flot mønster må man sige. :) Du kan jo evt. bruge det som banner eller lign. på din HP.

• Takker for kritikken til jer der har vuderet billederne. :9xo

Som jeg har skrevet i "Vand" tråden er jeg ikke så stolt med mit billede, grundet at vandet er uskarpt, uanset hvad jeg gjorde blev det ikke bedre og så har det alle dagene i sidste uge været tåget/diset & regn her hvor jeg bor. :rolleyes:

BTW. Rigtig flotte billeder i andre har taget. :9xo