S: DVD og Spil Marked

  • Hej med-tweakere.


    Grundet at december måned er den dyreste måned på året, så har jeg ryddet lidt ud i min DVD og spil-samling, og giver derfor jer mulighed for at købe lidt spil og DVD'er til nogle billige penge. Alle artiklerne er i skabs-stand, altså har de stået i et skab, og har derfor minimum af ridser/skader. Artiklerne der er sat til salg er som følger:



    Spil


    Ghost Recon Advanced Warfighter - 175,- pp


    FlatOut 2 - 175,- pp


    Arcade Unplugged - 250,- pp (splinter nyt XBOX 360 spil i UBRUDT folie)



    Film


    The Thin Red Line - 40,- pp


    U 571 . 40,- pp


    Windtalkers - 40,- pp


    Behind Enemy Lines - 40,- pp


    Planet of the Apes - 40,- pp


    Coronado - 40,- pp


    Titan A.E. - 40,- pp


    Dune - 40,- pp (Den org. med Max Von Sydow og Sting)


    Harry Potter og Hemmelighedernes Kammer - 30,- pp (Bonus Disc mangler, og jeg ved faktisk ikke helt hvorfor)



    Bemærk at jo flere artikler du køber, jo billiger bliver det at få det sendt. Desuden vælger du selv forsendelsesmetoden, så det behøver ikke blive sendt som en dyr pakke. I denne tråd gælder FØRST TIL MØLLE princippet, og jeg er selvfølgelig højeste autoritet. :crazyeyes:

  • Quote

    Originally posted by FlexQ
    230pp for alle dvd's undtagen harry potter, hvis de alle + covers er i perfekt stand.


    SOLGT!


    Alle DVD film er i perfekt stand, dvs ingen store ridser/flænser i covers.


    Du kan sende mig en mail på: mg5026@gts.dk, så kan vi lige finde ud af formaliteterne. Hvis du vil, kan jeg også sende dig et billede af DVD'erne, så kan du selv vurdere. :D

  • UPDATE!


    Jeg vil være AFK indtil i aften engang, da jeg skal en tur til nordjylland og bytte gaver med svigermekanikken, men sådan som det ser ud på nuværende tidspunkt er følgende artikler stadig til salg:



    Ghost Recon Advanced Warfighter - 175,- pp


    FlatOut 2 - 175,- pp


    Arcade Unplugged - 250,- pp (splinter nyt XBOX 360 spil i UBRUDT folie)


    Harry Potter og Hemmelighedernes Kammer - 30,- pp (Bonus Disc mangler, og jeg ved faktisk ikke helt hvorfor)