det nye Microsoft Banner

  • er der nogen der har overhoved overvejet at slukke for højtællere ??? :)) :finger:

    ASUS P6X58D-E + Xeon X5675 @ 4400 mHz

    MSI 1080Ti Armor OC ed

    12 gb Kingston Hyper X

    Samsung 840 Evo 120GB + WD 500 3ABYX

    28" Samsung U28D590D

    CreativeSB Audigy 4 ~ Logitech Z-2300 ~ Kingston Hyper X

    1000W Corsair ~ LianLi PC-P60 Armorsuit

  • Ahh godt det ikk bare mig der syns den reklame er irreterende :D
    vidste ikk om jeg skulle lave en post om det


    Quote

    Originally posted by Rafal Pyszko
    er der nogen der har overhoved overvejet at slukke for højtællere ??? :)) :finger:


    hører musik samtidig, lidt højt faktisk. og så starter den reklame gut med at snakke og det er MEGET højt!
    det må være en fejl i reklamen tror jeg. burde stoppe med at spille ved mouseout

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • Som det allerede er sagt, kan vi ikke styrer hvilke reklamer der kommer kun genere

    Intel I5 2500k | Gigabyte Z68 | 16GB Kingston | Radeon 380 | 1 Samsung EVO850 512MB | Enermax Digifanless 550W
    27" (U2711) DELL | 24" (2408WFP) DELL | Ergotron LX Dual Side-by-Side

    Canon 5DM4 | 16-35mm 2.8L | 24-70mm 2,8L | 85mm 1.2L USM II | 70-200mm 2.8L IS
    Nogle Speedlites | PocketWizards

  • Få det fjernet i en fart.


    En reklame som larmer er jo i den grad med til at generer FÆRRE besøg på siden. Mange især i dagtimerne er på job og hvor fedt er det lige når der råbes op om alt muligt ligegyldigt pis (undskyld)


    Og så kan det ikke være meningen at man skal skrue ned for lyden for at være på Tweak.


    Med venlig hilsen lidt endnu :-)

    AMD 4000+ / Notura NH-U12
    Abit KN8 SLI
    XFX 7900GT / Zalman VF900
    Kingston value 2 x 1G
    Tagan TG480-U15[
    Barracuda 7200.10 250G

  • Kan det ikke fikses så reklamen kan "foldes ud"? For på andre sider kan man folde den ud når musen er over den, og så kan man stoppe den. Men her på tweak kan den ikke foldes ud :rolleyes:

  • Synes det er helt iorden siden har reklamer, men som det allerede er nævnt, så bør der immervæk være grænser.


    Har ikke lige deaktiveret adblock for at tjekke reklamen ud, men har oplevet lignende reklamer, hvor lyden kun er aktiv så længe musen er over banneret. Dette er såmænd ok i mine øjne.

  • Quote

    Originally posted by Holy_Arse
    Adblock plus til FF... uhh det er dejligt. Er faktisk ret lang tid siden jeg har set et banner. Den dræber også de der møg irriterende dell reklamer der blokerer hele skærmen på edbpriser.dk. Ironisk at MS tvinger folk til at bruge rivaliserende internet browsere når de generer brugerne så meget.


    Den forstod jeg ikke lige ? Jeg har ingen ting der generer i min IE, (eks. i mit forrige indlæg) Det har vist intet med IE at gøre.
    Men mere måden man har sikret sin browser mod alverdens røvirriterrnde reklamer.
    Men endnu en gang, så skal MS hånes ubegrundet, af en eller anden FF-fanatiker. Godt nok træls med den slags usaglige indlæg !!