dansk folkeparti vil tage godt imod en ny minister "uanset om det er en kvinde eller en mand"...

• det sagde pia kjærsgaard i et interview med DR nyhederne her kl. 18:30... godt sagt pia - du har virkelig ordene i din magt - din intelligens skinner igennem når du åbner di mund... :finger:

som i måske kan gætte jeg bryder mig ikke om den uintelligente, klamme....

• Wee endnu en person, der ikke syns om regeringen eller dele af den ihvertfald..

Ka slet ikke tage de folk, der absolut skal kagle op om hvor forfærdelige og dumme ministre er.. og så gider de ikke engang lette røven og komme med alternative løsninger eller selv stille op for den sags skyld..

Tag jer nu sammen og lad de kloge hoveder gøre det, de er sat på posten for.. jesus

Originally posted by xenon
    det sagde pia kjærsgaard i et interview med DR nyhederne her kl. 18:30... godt sagt pia - du har virkelig ordene i din magt - din intelligens skinner igennem når du åbner di mund... :finger:

som i måske kan gætte jeg bryder mig ikke om den uintelligente, klamme....

Hm, jeg kan heller ikke li dig. Skal jeg lave en tråd om hvordan jeg godt kunne tænke mig at du hoppede ud fra en bro så Danmarks gennemsnits-IK kunne få et betydeligt løft op ? .... Eller spænder du hjælmen lidt og tager dig sammen ? :boxed:

Originally posted by KarGa
    Wee endnu en person, der ikke syns om regeringen eller dele af den ihvertfald..

Ka slet ikke tage de folk, der absolut skal kagle op om hvor forfærdelige og dumme ministre er.. og så gider de ikke engang lette røven og komme med alternative løsninger eller selv stille op for den sags skyld..

Tag jer nu sammen og lad de kloge hoveder gøre det, de er sat på posten for.. jesus

Nu er det jo absolut ikke sikker man anser sig selv for kompetent bare fordi man anser en anden for inkompetent. Jeg bryder mig sgu heller ikke om regeringen, men jeg KAN ikke rigtig gøre andet end at stemme. Hvilket jeg gjorde. Det er jo ikke som om jeg har en uddannelse der gør mig egnet til at være feks skatteminister.
    Men det forhindrer mig da absolut ikke i at have en holdning.

• Så tror jeg bare vi stopper tråden her. I er velkomne til at diskutere politik, men så skal det foregå på et helt andet niveau end der bliver lagt op til her i tråden.

Xenon: Du bedes venligst tænke dig om inden du opretter flere tråde. Selvom det er i Off Topic, så ønsker vi her på Tweak.dk at opretholde et fornuftigt niveau, og det er tråde som denne ikke bidragende til, og de vil derfor enten blive lukket eller fjernet.

Tråd lukket.