Hvor kan jeg få/købe street Legal Redline??
Kan simpelthen ikke finde nogen forhandlere der har det. !
Hvor kan jeg få/købe street Legal Redline??
Kan simpelthen ikke finde nogen forhandlere der har det. !
Ka jeg heller ikk..
Har også tjekket hos Activision og Invictus..
Tror du skal være heldig og finde det i en eller anden fysisk forretning.
http://www.gamespot.com/pc/dri…galracing2/downloads.html
Det er den fulde version af spillet og "holder" i 60 minutter.
Mvh Mads
Ja, og så kan man registrere det, og så får man den fulde version. Altså, af den man har downloadet?? Man får jo desværre ikke en CD med spilet på vel? Det vil jeg nemlig gerne ha.
QuoteOriginally posted by urbananen
Ja, og så kan man registrere det, og så får man den fulde version. Altså, af den man har downloadet?? Man får jo desværre ikke en CD med spilet på vel? Det vil jeg nemlig gerne ha.
Jeg kan godt prøve at kigge rundt omkring når nu der skal købes en masse julegaver.
Jeg aner ikke noget om det:P
Fandt det bare på et forum:D
Mvh Mads
QuoteOriginally posted by Burger
Jeg kan godt prøve at kigge rundt omkring når nu der skal købes en masse julegaver.
Må du sgu meget gerne.. Har gang i et eller andet klovneri på Ebay.. Har ikke lige prøvet det før, så ved ikke helt om jeg har købt et spil eller ej..
hehe godt nok
Kan godt huske det spil nu!!! Spillede det da jeg gik på efterskole... ikke særligt holdbart spil;)
Og man tager bare den første bil man køber.. fjerner ALT på den!!! så den vejer det samme som en fjer.. gir så gas med tun.. og så kan man vinde over ALLE!!!
Mvh Mads
QuoteOriginally posted by Sensation
hehe godt nok
Kan godt huske det spil nu!!! Spillede det da jeg gik på efterskole... ikke særligt holdbart spil;)
Og man tager bare den første bil man køber.. fjerner ALT på den!!! så den vejer det samme som en fjer.. gir så gas med tun.. og så kan man vinde over ALLE!!!
Mvh Mads
Jo, jeg spillede det også en del for nogle år siden. Et ganske sjovt spil synes jeg nu.. Det er en gave til brormand.. Han har eftersøgt det i årevis nu
Jo, jeg spillede det også en del for nogle år siden. Et ganske sjovt spil synes jeg nu.. Det er en gave til brormand.. Han har eftersøgt det i årevis nu
ahh okay. så er der lidt press på... ikke så længe til;) hvis det da er jul, som jeg går ud fra..
Mvh Mads
QuoteOriginally posted by Sensation
ahh okay. så er der lidt press på... ikke så længe til;) hvis det da er jul, som jeg går ud fra..
Mvh Mads
Det er det. Her holder vi det lige omkring D. 24 December mener jeg