Wow - Kedeligt?

• For mit vedkommende er det simpelthen for kedeligt at lave UBRS og lignende steder. Man har ALLE items man kan bruge derfra og hvis det er for hyggens skyld, ja så hellere sidde på komogvind.dk og spille ludo ;) Altså, jeg har jo klaret UBRS osv. igennem så ufattelig mange gange at det er formålsløst at tage derhen.

Når jeg spiller et MMO vil jeg gerne kunne føle et konstant fremskridt mht. min characters udvikling. Enten ift. lvl eller til udstyr. Men når man også kan være heldig og få ALLE sine items fra fx UBRS efter 2-3 runs så holder det ikke i længden. Vil da gerne have det sjovt med venner osv. Men der skal også være et overordnet mål der driver mig.

AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

• jeg stoppede et stykke tid men begyndte igen her efter summeren. efter et stykke tid igen blev det kedeligt og jeg er nu stoppet igen. jeg gider ikke rigtigt pvp i WOW så spillede kun PVE.
    Jeg stoppede efter jeg var med til at nakke 4horse men.
    lige pt spiller jeg Everquest 2 igen og hygger mig med det. prøver at lade være med at overspille det :P men ellers skal jeg prøve Vanguard og Warhammer når de kommer en gang :)
    Jeg har været med i vanguard beta og virker som et okay spil :) mens warhammer bliver stort tror jeg, deres pvp ser rigtigt nice ud.

Asus A8N SLI Premium - AMD 64 San Diego 4000+ - 2x Geforce 7800GT
    2x 1GB Gskill Extreme PC4000 - 2x 74GB Raptor - 300GB Maxtor DM10
    Nikon D70 / D200 - Nikon 50 f/1,4 - nikon 18-70DX - Nikon AF-S 300mm 1:2,8 DII

Originally posted by Evilbone
    jeg stoppede et stykke tid men begyndte igen her efter summeren. efter et stykke tid igen blev det kedeligt og jeg er nu stoppet igen. jeg gider ikke rigtigt pvp i WOW så spillede kun PVE.
    Jeg stoppede efter jeg var med til at nakke 4horse men.
    lige pt spiller jeg Everquest 2 igen og hygger mig med det. prøver at lade være med at overspille det :P men ellers skal jeg prøve Vanguard og Warhammer når de kommer en gang :)
    Jeg har været med i vanguard beta og virker som et okay spil :) mens warhammer bliver stort tror jeg, deres pvp ser rigtigt nice ud.

Fik desværre ikke selv en beta key til Vanguard, har lige et spørgsmål angående grafikken.

Er det rart at spille med den der slags grafik? Syntes næsten den ser for god ud, da jeg ikke kan lide det selv