Et bånd til minijack ?

  • Quote

    Originally posted by Slacker
    Man kan også anskaffe en FM-modulator. Ved ikke helt hvor lovligt det er, men har da læst et sted at hvis der ikke er en antenne på må man godt have en. Så kan de ofte række ca 8 meter. Rigeligt.


    Ved de sælges til ipod.. der ka de lige smækkes ned over.. men til andre mp3 afspillere har de været så smarte at der er et beslag over jackstikket så den kun passer til ipod :P så ska man ha fat i forlænger kabler :rolleyes:


    Men om de er lovlige fandt jeg aldrig ud af.. ved Alaza enten har købt den der jeg snakker om eller noget lignende.. og det virkede vist fint nok, bare lidt ringe kvalitet nogle gange

  • Quote

    Originally posted by Slacker
    Man kan også anskaffe en FM-modulator. Ved ikke helt hvor lovligt det er, men har da læst et sted at hvis der ikke er en antenne på må man godt have en. Så kan de ofte række ca 8 meter. Rigeligt.


    Fedt at køre i kø fx, og så lige pludselig skifter radioen over til at høre hvad han foran hører :D øv alligevel :D

  • FM-transmittere med begrænset sendeeffekt bliver lovlige i det meste af Europa om meget snart, hvis de da ikke allerede er blevet det.


    Jeg har ikke lige nogen kilde, men det kan vel findes på google.

  • Quote

    Originally posted by KarGa


    Ved de sælges til ipod.. der ka de lige smækkes ned over.. men til andre mp3 afspillere har de været så smarte at der er et beslag over jackstikket så den kun passer til ipod :P så ska man ha fat i forlænger kabler :rolleyes:


    Men om de er lovlige fandt jeg aldrig ud af.. ved Alaza enten har købt den der jeg snakker om eller noget lignende.. og det virkede vist fint nok, bare lidt ringe kvalitet nogle gange


    De hedder iTrip.
    Du kan købe en som samlesæt fra Vellemann tror jeg det er. 80 kr. Fuld kontrol.

  • iTrip lyder som et billigt rusmiddel. Men det der kasettebånd det er da meget fikst.


    Og tid dem der siger man bare kan smidde en ny radio i, så er det jo ikke altid man vil det hvis man har en bil man gerne vil holde 100% standard.

    Fujitsu Siemens AMILO Pro V3205 - Core Duo T2050 - 512 Mb PC2-4200 - 12,1" Widescreen - 1,8 Kg