Screen & voice recorder

• Jeg søger et program der kan optage hvad der foregår på skærmen og samtidig optage lyd fra noget der bliver indtalt via mikrofon. Nogen der kender til noget i den stil ??

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

• takker det vil jeg prøve og kigge på andre bud er også velkommende...

Originally posted by WebT
    CamTasia eller SnagIt fra http://www.techsmith.com/ er blandt de bedste efter min mening!

Ok det er pænt nice og laver et flot resultat må man sige men avs prisen er da også i den gode ende :(

Nej prisen er desværre ret trist, men ja kanon kvalitet - tror hvis det var noget man brugte tit så var det pengene værd, har brugt demoen til et par forskellige projekter

Grrr til den pris også virker det ikke i Vista :( Satme godt jeg hentede en trail først...

Originally posted by _WHAT_
    Grrr til den pris også virker det ikke i Vista :( Satme godt jeg hentede en trail først...

Puha ja, det ville da være surt, et smut forbi deres forum viser at det i hvert fald ikke kun er dig der har problemer med det... dog skriver folk det skulle virke i XP kompatibel mode... men giver man den slags penge skal det da bare virke!! Der kommer sikkert en ny version i den nærmeste fremtid kan man håbe

Puha ja, det ville da være surt, et smut forbi deres forum viser at det i hvert fald ikke kun er dig der har problemer med det... dog skriver folk det skulle virke i XP kompatibel mode... men giver man den slags penge skal det da bare virke!! Der kommer sikkert en ny version i den nærmeste fremtid kan man håbe

ja var også forbi deres forum og ja det kan virke med den gamle verision i xp compatible mode men så skal man optage lyd og video for sig og det var ikke pointen. Slet ikke hvis jeg skal hoste op med de penge så skal det sgu bare virke.

Prøver lige at kigge på det happy

• Den er egentlig nice og simple. Ikke så mange gode muligheder som i den WebT kom med men det virker i Vista og er simpelt og laver god kvalitet også er det en del billigere :)